Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

Struktūrvienība: Latvijas Sporta pedagoģijas akadēmija
Kredītpunkti / ECTS:2 / 3
Kursa vadītājs:Inese Ļubinska
Studiju tips:Nepilna laika, Pilna laika
Līmenis:1. cikla (Bakalaura)
Mērķauditorija:Pedagoģija; Sporta treneris
Valoda:Latviešu
Zinātnes nozare:Sporta zinātne

Mērķis

Izglītot studentu atbilstoši Valsts pamatizglītības standartā paredzētajām kompetencēm sadaļā Deja un ritmiskās kombinācijas.

Priekšzināšanas

Apgūti studiju kursi: Skolotāja profesionālās prasmes, Sociāli emocionālā mācīšanās, Mācīšana un mācīšanās dažādības kontekstā, Vispārīgā un fizisko aktivitāšu bioķīmija, Volejbola pamati un metodika, Vingrošanas pamati un metodika, Sporta vēsture vai sporta filosofija.

Rezultāti

Zināšanas

1. Ritmikas, mūzikas un kustības savsatrpējā mijiedarbība.
2. Ritmiskās vingrošanas/aerobikas būtība un vadlīnijas, ritmiskās vingrošanas/aerobikas pozitīvās iedarbības aspekts (veselības un drošības saturs) pirmsskolas un skolas vecuma posma bērnu/jauniešu personības attīstībā.

Prasmes

3. Prot izvēlēties atbilstošu mūzikas materiālu ritmikas un dejas vingrinājumiem. Interpretēt mūzikas skaņdarbus ar kustību palīdzību, t.sk. improvizācija.
4. Prot iesaistīt un vadīt kustību rotaļas mūzikas pavadījumā, sastādīt vingrošanas kopumus ar un bez inventāra ritmikas nodarbībām saskaņoti ar izvēlēto mūzikas materiālu.
5. Prot atbilstoši izvirzītajiem mērķim, plānot, organizēt, vadīt un iekļaut mācību stundās ritmikas un ritmiskās vingrošanas kombinācijas izmantojot dažādu mūzikas stilu novirzienus.

Kompetences

6. Spēs analizēs un izvērtēs modelētās stundas, lai rastu izpratni kā rast atgriezenisko saiti darbā ar pirmsskolas vecuma bērniem, skolēniem un vidusskolēniem.
7. Atbilstoši izvirzītajiem mērķim,
8. Spēj definēt individualizēta mācību procesa mērķus, plānot deju un ritmisko kombināciju aktivitātes atbilstoši sasniedzamajiem mācību rezultātiem.
9. Īstenos mācību un ārpusmācību darbu fiziskās aktivitātes jomā, pielietojot deju un ritmisko kombināciju mācību saturu, rosinot skolēnu kompetenču attīstību, zināšanu pārnesi dažādos kontekstos un praktiskajā lietojumā.

Plānojums

Plānošanas periods:2024. gada rudens semestris
Studiju programmaStudiju semestrisProgrammas līmenisStudiju kursa kategorijaDocētājiGrafiks
Veselība, fiziskā aktivitāte un drošība (sporta un veselības skolotājs), VMSNz 2BakalaursIerobežota izvēle
Veselība, fiziskā aktivitāte un drošība (sporta, veselības un valsts aizsardzības mācības skolotājs), VASNz 2BakalaursIerobežota izvēle
Plānošanas periods:2025. gada pavasara semestris
Studiju programmaStudiju semestrisProgrammas līmenisStudiju kursa kategorijaDocētājiGrafiks
Veselība, fiziskā aktivitāte un drošība (sporta un veselības skolotājs), VMSN 2BakalaursIerobežota izvēle
Veselība, fiziskā aktivitāte un drošība (sporta un veselības skolotājs), VMS 2BakalaursIerobežota izvēle
Veselība, fiziskā aktivitāte un drošība (sporta, veselības un valsts aizsardzības mācības skolotājs), VAS 2BakalaursIerobežota izvēle
Veselība, fiziskā aktivitāte un drošība (sporta, veselības un valsts aizsardzības mācības skolotājs), VASN 2BakalaursIerobežota izvēle