Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

Kredītpunkti / ECTS:2 / 3
Kursa vadītājs:Sergejs Kruks
Līmenis:2. cikla (Maģistra)
Mērķauditorija:Komunikācijas zinātne
Studiju kursa aprakstsPilns apraksts
Zinātnes nozare:Komunikācijas zinātne

Mērķis

Iemācīt semiotikas pamata jēdzienus un vizuālās analīzes paņēmienus.

Priekšzināšanas

Ievads komunikācijas teorijās.

Rezultāti

Zināšanas

Kursa apguves rezultātā studējošie saprot vēstījumu veidošanas un nozīmes rašanās būtību, pārzina semiotikas pamata terminus un vizuālās semiotikas galvenās koncepcijas (Pīrss, Barts, Eko).

Prasmes

Kursa apguves rezultātā studējošie spēj interpretēt vizuālos vēstījumus (reklāma un fotogrāfija).

Kompetences

Kursa apguves rezultātā studējošie spēj spriest par mediju fotogrāfiju un reklāmas uzbūvi, kā arī par kontekstualizēto jēgas aktualizāciju.