Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

Struktūrvienība: Doktorantūras nodaļa
ECTS:3
Kursa vadītājs:Markus Hermann Meckl
Studiju tips:Pilna laika
Līmenis:3. cikla (Doktora)
Mērķauditorija:Informācijas un komunikācijas zinātne; Politikas zinātne; Sociālā antropoloģija; Socioloģija
Valoda:Angļu
Studiju kursa apraksts Pilns apraksts, Pilna laika
Zinātnes nozare:Komunikācijas teorija; Plašsaziņas līdzekļi un komunikācija

Mērķis

Apgūt sociālo mediju teorētiskās interpretācijas paradigmas, attīstīt sociālo mediju empīriskās analīzes iemaņas.

Priekšzināšanas

Komunikācijas un kultūras teorijas.

Rezultāti

Zināšanas

1.Studenti izprot jēdzienus, kā arī galvenos problēmjautājumus jauno/ sociālo mediju pētniecības jomā, zina teorētiskās izpētes un konceptualizācijas paradigmas.

Prasmes

1.Studenti spēj definēt sociālo mediju lietojuma problēmgadījumus, interpretēt un skaidrot tos komunikācijas teoriju ietvaros.

Kompetences

1.Studenti pielieto zināšanas praktisko un teorētisko jautājumu risināšanā, veic pētījumus un sniedz ieteikumus par sociālo mediju platformu lietojumu.