Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

Struktūrvienība: Latvijas Sporta pedagoģijas akadēmija
ECTS:3
Kursa vadītājs:Andra Fernāte
Studiju tips:Nepilna laika, Pilna laika
Līmenis:1. cikla (Bakalaura)
Mērķauditorija:Pedagoģija; Sporta treneris
Valoda:Latviešu
Studiju kursa apraksts Pilns apraksts, Nepilna laika, Pilna laika
Zinātnes nozare:Veselības un sporta zinātnes

Mērķis

Sekmēt studējošo profesionālās kompetences bērnu, pusaudžu un jauniešu fizisko spēju attīstīšanā, kustību mācīšanas metodikā fizisko aktivitāšu un sporta komponenta īstenošanā pirmsskolā un skolā.

Priekšzināšanas

Apgūti studiju kursi: Izglītības psiholoģija skolotājiem, Skolotāju profesionālās prasmes, Sociāli emocionālā mācīšanās, Pedagoģiskā procesa tiesiskie aspekti, Mācīšana un mācīšanās dažādības kontekstā, Vispārīgā un fizisko aktivitāšu bioķīmija, Cilvēka anatomija un dinamiskā anatomija, Volejbola pamati un metodika, Vieglatlētikas vingrinājumu pamati un metodika, Peldēšanas pamati un metodika, Vingrošanas pamati un metodikas, Ritmika un ritmiskās kombinācijas, Sporta vēsture, Sporta filosofija, Sports multikulturālā vidē un Olimpiskā izglītība, Skolotāju prakse 1.

Rezultāti

Zināšanas

1.1. Bērncentrēta un droša bērnu un jauniešu fizisko spēju attīstīšana un kustību mācīšana pirmsskolā un skolā.
2. Mācību procesa plānošana, īstenošana un skolēnu snieguma vērtēšana fizisko spēju attīstībā un kustību apguvē.

Prasmes

1.3. Noteikt bērnu, pusaudžu un jauniešu fizisko attīstību un kustību apguves līmeni un plānot to turpmāko mērķtiecīgu izaugsmi.
4. Saprotami izskaidrot bērnam, pusaudzim un jaunietim fizisko spēju un kustību apguves novērtēšanas mērķus, kritērijus un rezultātus, demonstrējot sadarbības un komunikācijas prasmes, veidojot pozitīvu saskarsmi.

Kompetences

1.5. Spēj identificēt bērnu, pusaudžu un jauniešu individuālās fizisko spēju attīstības kustību mācīšanās vajadzības un izvirzīt konkrētus sasniedzamos mācīšanās mērķus, definēt sasniedzamos rezultātus, izvēlēties mācību metodes un plānot starpdisciplināru, individualizētu un personalizētu mācību procesu.
6. Spēj veidot skaidrus snieguma un dinamikas vērtēšanas kritērijus un pašpārbaudes veidus.
7. Spēj analizēt mācīšanās rezultātus un sekot skolēna izaugsmei, identificēt mācīšanās snieguma uzlabošanai nepieciešamos atbalsta pasākumus.

Plānojums

Plānošanas periods:2024. gada rudens semestris
Studiju programmaStudiju semestrisProgrammas līmenisStudiju kursa kategorijaDocētājiGrafiks
Veselība, fiziskā aktivitāte un drošība (sporta, veselības un valsts aizsardzības mācības skolotājs) 31. cikla (Bakalaura)ObligātsAndra Fernāte
Veselība, fiziskā aktivitāte un drošība (sporta, veselības un valsts aizsardzības mācības skolotājs)31. cikla (Bakalaura)ObligātsAndra Fernāte
Plānošanas periods:2025. gada pavasara semestris
Studiju programmaStudiju semestrisProgrammas līmenisStudiju kursa kategorijaDocētājiGrafiks
Veselība, fiziskā aktivitāte un drošība (sporta un veselības skolotājs) 31. cikla (Bakalaura)ObligātsAndra Fernāte
Plānošanas periods:2024. gada rudens semestris
Studiju programmaStudiju semestrisProgrammas līmenisStudiju kursa kategorijaDocētājiGrafiks
Veselība, fiziskā aktivitāte un drošība (sporta un veselības skolotājs) 31. cikla (Bakalaura)ObligātsAndra Fernāte
Veselība, fiziskā aktivitāte un drošība (sporta un veselības skolotājs) 31. cikla (Bakalaura)ObligātsAndra Fernāte
Plānošanas periods:2025. gada pavasara semestris
Studiju programmaStudiju semestrisProgrammas līmenisStudiju kursa kategorijaDocētājiGrafiks
Veselība, fiziskā aktivitāte un drošība (sporta, veselības un valsts aizsardzības mācības skolotājs) 31. cikla (Bakalaura)ObligātsAndra Fernāte