Starppersonu saskarsme veselības aprūpē (LF_418)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Attīstīt studentos izpratni par savstarpējo attiecību psiholoģiskajām likumsakarībām, veiksmīgas profesionālas komunikācijas nozīmi aprūpes procesa realizācijas laikā, veicināt saskarsmes prasmju attīstību un pilnveidošanu.
Priekšzināšanas
Vidusskolas līmeņa zināšanas sociālajās zinātnēs.
Rezultāti
-Iegūst zināšanas par saskarsmes struktūru, veidiem, ietekmējošiem faktoriem, identificē prasmes intervēšanā un saskarsmes tehnikā;
-apraksta māsas komunikācijas sociālās lomas aprūpes procesā;
-nosauc profesionālas komunikācijas aspektus saskarsmes modelī ar pacientu un viņa ģimenes locekļiem;
-atpazīst konfliktu cēloņus apraksta konflikta pazīmes un risināšanas veidus.
Veido veiksmīgu saskarsmi ar pacientu, ģimenes locekļiem, kā arī aprūpes procesā iesaistītām personām.
-Izprot pacientu vajadzības dažādās klīniskās aprūpes saskarsmes situācijās, krīzes stāvokļos
-Izprot veiksmīgas saskarsmes, intervēšanas priekšnosacījumus un tehnikas izmantošanu
-Diferencē riska faktorus iespējamo konfliktu attīstībā un izvēlas uzvedību veiksmīgākai konflikta risināšanai.