Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

ECTS:3
Kursa vadītājs:Vita Savicka
Studiju tips:Pilna laika
Līmenis:2. cikla (Maģistra)
Mērķauditorija:Informācijas un komunikācijas zinātne
Valoda:Latviešu
Studiju kursa apraksts Pilns apraksts, Pilna laika
Zinātnes nozare:Bibliotēkzinātne; Plašsaziņas līdzekļi un komunikācija

Mērķis

Kursa mērķis veicināt maģistrantu izpratni par veselības mārketingu kā veselības komunikācijas apakšnozari, kā arī iepazīstināt ar veselības iestādes specifiskajiem mārketinga pamatprincipiem – produktu veidošanu, izplatīšanu un veicināšanu, cenas aspektiem.

Priekšzināšanas

Apgūts kurss veselības komunikācijā.

Rezultāti

Zināšanas

1.­Zināšanas par veselības mārketinga kā veselības komunikācijas apakšnozares mērķiem, uzdevumiem, principiem.
­Zināšanas par mūsdienu veselības iestāžu mārketinga tendencēm, juridiskiem un ētiskiem aspektiem, tēla un reputācijas nozīmi.
­Padziļinātas zināšanas un izpratne par “4P” modeli un tā izmantošanu veselības iestādes mārketingā.

Prasmes

1.­Iegūt nepieciešamo informāciju veselības iestādes novērtēšanai, veikt novērtējumu un formulēt veselība iestādes mārketinga mērķus un uzdevumus.
­Izstrādāt veselības iestādes mārketinga stratēģiju mērķa sasniegšanai, ņemot vērā veselības iestādes juridiskos un ētiskos aspektus, iestādes tēlu un reputāciju.
­Izstrādāt mārketinga plānu veselības aprūpes iestādes mārketinga mērķa sasniegšanai, izmantojot “4P” pieeju.
­Analizēt un novērtēt veselības aprūpes iestādes mārketinga plānu.

Kompetences

1.Veselības iestādes mārketinga plāna veidošana un novērtēšana iestādes noteikta mērķa sasniegšanai, ievērojot veselības iestādes juridiskos un ētiskos aspektus, kā arī ņemot vērā tā ietekmi uz iestādes tēlu un reputāciju.