Veselības mārketings un veselības aprūpes iestādes mārketings (KSK_224)
Īsumā par studiju kursu
Rezultāti
1.Zināšanas par veselības mārketinga kā veselības komunikācijas apakšnozares mērķiem, uzdevumiem, principiem.
Zināšanas par mūsdienu veselības iestāžu mārketinga tendencēm, juridiskiem un ētiskiem aspektiem, tēla un reputācijas nozīmi.
Padziļinātas zināšanas un izpratne par “4P” modeli un tā izmantošanu veselības iestādes mārketingā.
1.Iegūt nepieciešamo informāciju veselības iestādes novērtēšanai, veikt novērtējumu un formulēt veselība iestādes mārketinga mērķus un uzdevumus.
Izstrādāt veselības iestādes mārketinga stratēģiju mērķa sasniegšanai, ņemot vērā veselības iestādes juridiskos un ētiskos aspektus, iestādes tēlu un reputāciju.
Izstrādāt mārketinga plānu veselības aprūpes iestādes mārketinga mērķa sasniegšanai, izmantojot “4P” pieeju.
Analizēt un novērtēt veselības aprūpes iestādes mārketinga plānu.
1.Veselības iestādes mārketinga plāna veidošana un novērtēšana iestādes noteikta mērķa sasniegšanai, ievērojot veselības iestādes juridiskos un ētiskos aspektus, kā arī ņemot vērā tā ietekmi uz iestādes tēlu un reputāciju.