Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

ECTS:3
Kursa vadītājs:Nora Jansone-Ratinika
Studiju tips:Nepilna laika, Pilna laika
Līmenis:Īsā cikla (Pirmā līmeņa)
Mērķauditorija:Sporta treneris
Valoda:Latviešu
Studiju kursa apraksts Pilns apraksts, Nepilna laika, Pilna laika
Zinātnes nozare:Izglītības zinātnes; Nozaru pedagoģija

Mērķis

Veicināt pedagoģijas pamatkategoriju un likumību apguvi, saskatot to izmantošanas iespējas profesionālajā veselības sporta praksē.

Priekšzināšanas

Nav.

Rezultāti

Zināšanas

1.Iegūst zināšanas un izpratni par pedagoģijas pamatkonceptu, problēmu būtību un risināšanas iespējām, likumībām, cēloņu un seku sakarībām, nozīmi un saturu, mērķiem un ideāliem, tajā aplūkoto problēmu konsekvencēm cilvēka dzīvē.

Prasmes

1.Saskata pedagoģijas problēmu būtību, tos analizē un izvērtē, fleksibli un radoši izmanto pedagoģijas pieejas un piedāvāto instrumentāriju pētnieciskajā un profesionālajā veselības aprūpes darbā.

Kompetences

1.Izprot pedagoģijas zinātnē ietverto kategoriju būtību un nozīmību, kompetenti spriež par pedagoģijas problemātiku, atbilstoši integrējot gūtās zināšanas ikdienas profesionālajā praksē. Demonstrē prasmi kompetenti un radoši organizēt savu darbu, kā arī veidot sadarbību ar kolēģiem, klientiem, pacientiem, studentiem. Prot identificēt pedagoģijas kategorijas ikdienas darbā (aprūpi, izglītošanu un audzināšanu), kritiski un argumentēti meklē un īsteno starpdisciplināras (veselības aprūpe, pedagoģija, psiholoģija u.c.) pieejas. Tiecas patstāvīgi pilnveidot profesionālo kompetenci.

Plānojums

Plānošanas periods:2024. gada rudens semestris
Studiju programmaStudiju semestrisProgrammas līmenisStudiju kursa kategorijaDocētājiGrafiks
Veselības sporta speciālists3Īsā cikla (Pirmā līmeņa)ObligātsNora Jansone-Ratinika