.
Zināšanu un inovāciju menedžments (KSK_081)
Īsumā par studiju kursu
Struktūrvienība: Sociālo zinātņu fakultāte
Kredītpunkti / ECTS:2 / 3
Kursa vadītājs:Ivans Jānis Mihailovs
Studiju tips:Pilna laika
Līmenis:2. cikla (Maģistra)
Mērķauditorija:Komunikācijas zinātne
Valoda:Latviešu
Zinātnes nozare:Komunikācijas zinātne
Mērķis
Veicināt studējošo teorētisko zināšanu un praktisku iemaņu veidošanos par jaunrades un inovatīva risinājuma attīstības procesa organizēšanu.
Priekšzināšanas
Vadības pamati.
Rezultāti
Zināšanas
Studiju kursa apguves rezultātā studējošie padziļināti izprot sociālo inovāciju būtību, inovāciju klasifikāciju un avotus, zina jaunākās tendences zināšanu vadībā un ideju jaunrades procesā.
Prasmes
Studiju kursa apguves rezultātā studējošie spēj radoši organizēt un vadīt ideju novērtēšanu un atlasi, darbojoties dažādu nozaru saskarē un pieņemot lēmumu.
Kompetences
Studiju kursa apguves rezultātā studējošie, uzņemoties vadītāja lomu, organizē un vada jaunrades procesu, apliecinot zināšanas un prasmes atbilstoši jaunākajām atziņām.
Plānojums
Plānošanas periods:2024. gada rudens semestris
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Komunikācija un mediju studijas, KMM | 3 | Maģistrs | Obligāts | Andrejs Berdņikovs, Justīne Krūmiņa | |
Stratēģiskā un sabiedrisko attiecību vadība, SSAM | 3 | Maģistrs | Obligāts | Andrejs Berdņikovs, Justīne Krūmiņa |