Skip to main content

Projektu izstrāde

Studiju kursa apraksts

Kursa apraksta statuss:Apstiprināts
Kursa apraksta versija:3.00
Kursa apraksta apstiprināšanas datums:14.08.2024 15:01:11
Par studiju kursu
Kursa kods:LSPA_185LKI līmenis:6. līmenis
Kredītpunkti:1.33ECTS:2.00
Zinātnes nozare:Sporta zinātneMērķauditorija:Sporta treneris; Rehabilitācija
Studiju kursa vadītājs
Kursa vadītājs:Anastasija Feofilova
Studiju kursa īstenotājs
Struktūrvienība:Latvijas Sporta pedagoģijas akadēmija
Struktūrvienības vadītājs:
Kontaktinformācija:LSPA, Brīvības gatve 333, Rīga, LV-1006
Studiju kursa plānojums
Pilns laiks - 1. semestris
Lekcijas (skaits)8Lekciju ilgums (akadēmiskās stundas)2Kopā lekciju kontaktstundas16
Nodarbības (skaits)3Nodarbību ilgums (akadēmiskās stundas)2Kopā nodarbību kontaktstundas6
Kopā kontaktstundas22
Nepilns laiks - 1. semestris
Lekcijas (skaits)4Lekciju ilgums (akadēmiskās stundas)2Kopā lekciju kontaktstundas8
Nodarbības (skaits)2Nodarbību ilgums (akadēmiskās stundas)2Kopā nodarbību kontaktstundas4
Kopā kontaktstundas12
Studiju kursa apraksts
Priekšzināšanas:
Vidējās vispārējās izglītības zināšanas sociālo zinību jomā.
Mērķis:
Apgūt teorētiskas zināšanas un attīstīt praktiskās iemaņas projektu vadīšanā, lai spētu izstrādāt un vadīt projektus veselības veicināšanā un aktivitāšu plānošanā.
Tēmu saraksts (pilna laika studijas)
Nr.TēmaĪstenošanas formaSkaitsNorises vieta
1Projekts, tā būtība un raksturojumsLekcijas1.00auditorija
2Projekta definēšanaLekcijas1.00auditorija
Nodarbības1.00auditorija
3Projekta organizācijas pamatprincipiLekcijas1.00auditorija
4Projekta vadītāja funkcijas un loma projekta izstrādes un ieviešanas procesāLekcijas1.00auditorija
Nodarbības1.00auditorija
5Projekta attīstības un vadīšanas fāzes un to norises raksturojumsLekcijas2.00auditorija
6Projekta finansēšanaLekcijas1.00auditorija
Nodarbības1.00auditorija
7Projekta vadīšanas instrumenta – datorprogrammu izmantošanaLekcijas1.00auditorija
Tēmu saraksts (nepilna laika studijas)
Nr.TēmaĪstenošanas formaSkaitsNorises vieta
1Projekts, tā būtība un raksturojumsLekcijas0.50auditorija
2Projekta definēšanaLekcijas0.50auditorija
Nodarbības0.50auditorija
3Projekta organizācijas pamatprincipiLekcijas0.50auditorija
4Projekta vadītāja funkcijas un loma projekta izstrādes un ieviešanas procesāLekcijas0.50auditorija
Nodarbības0.50auditorija
5Projekta attīstības un vadīšanas fāzes un to norises raksturojumsLekcijas1.00auditorija
6Projekta finansēšanaLekcijas0.50auditorija
Nodarbības0.50auditorija
7Projekta vadīšanas instrumenta – datorprogrammu izmantošanaLekcijas0.50auditorija
Nodarbības0.50auditorija
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs:
Lekcijas un semināri, praktiskie darbi, patstāvīgās studijas un grupu darbs. Patstāvīgās studijas – ir akadēmijas studiju procesa obligāta sastāvdaļa, studenta patstāvīgs darbs studiju kursa ietvaros, kura apjoms atbilst studiju kursa kredītpunktiem. Tas ietver sevī obligātās un papildus literatūras studijas, kārtējo pārbaudījumu izpildi, gatavošanos nodarbībām, semināriem, kontroldarbiem un noslēguma pārbaudījumiem u.c. darba veidiem, atbilstoši studiju kursa aprakstam.
Vērtēšanas kritēriji:
Lai students iegūtu sekmīgu vērtējumu, diferencētās ieskaites prasības: attieksme pret izglītošanos, attīstības dinamika (50%); studenta veiktie patstāvīgie darbi (50%). Vērtējumu ballēs students saņem apkopojot noteikto punktu skaitu, novērtējot zināšanas, prasmes un kompetences atsevišķu uzdevumu izpildē (patstāvīgie darbi, produktīva darbība seminārā, pārbaudījums), attieksmi un individuālās attīstības dinamiku.
Gala pārbaudījums (pilna laika studijas):Eksāmens
Gala pārbaudījums (nepilna laika studijas):Eksāmens
Studiju rezultāti
Zināšanas:Demonstrē projektu vadības kā akadēmiskas disciplīnas raksturīgās pamata zināšanas, kas izpaužas caur izpratni par projektu vadības uzbūvi, pētījumu virzieniem un tās elementiem. Kritiska izpratne par šīs zinātnes augstākajiem sasniegumiem – projekta spriedzes trijstūri un tā ietekmi uz mūsdienu uzņēmējdarbību. Demonstrē svarīgāko jēdzienu un likumsakarību izpratni – projekta un projektu vadības jēdzienu, projekta dzīves ciklu. Izprot likumsakarības, spēj brīvi diskutēt par projekta vadības zināšanu un iemaņu izmantošanu dažādās nozarēs.
Prasmes:Sasaista šā studiju kursā iegūtās zināšanas ar iepriekš mācīto un integrē tās vienotā darbā ar savu mērķi un rezultātiem. Students spēj kritiski novērtēt situāciju un ģenerēt situācijai atbilstīgu ideju, izvēlēties tai atbilstīgu stratēģiju un veikt finanšu plūsmas plānošanu, saistot to ar pašreizējo situāciju.
Kompetences:Pēc studiju kursa apguves, studenti spēj patstāvīgi izstrādāt pieteikumu projekta īstenošanai nepieciešamā finansējuma piesaistīšanai.
Bibliogrāfija
Nr.Atsauce
Obligātā literatūra
11) Baguley P. (1999). Project management. USA.
22) Džounss R. (2008). Projektu vadības pamati. Lietišķšas Informācijas Diensts, SIA, Rīga.
33) Geipele I., Tambovceva T. (2004). Projektu vadīšana.Valters un Rapa, Rīga.
44) Hanss D. Litke., Ilonka Kunova. (2003). Projektu vadība.- Rīga: Balta eko.
55) Ilmete Ž., (1999). Projektu vadīšana. – Rīga: LU PMC.
66) Kalve I. (2005). Apseglot pārmaiņu vējus. Biznesa augstskola „Turība”, Rīga.
77) Kerzner H. (1997). Project management. – John Wiley Sons LTD.
88) Lūiss Džeimss P. (1997). Projektu vadīšanas pamati. Rīga.
99) Reiters V. (2004). Kailā patiesība par projektu menedžmentu. Rīga, Vaidelote.
1010) Rusell L. (2015). Project management for trainers. Alexandria:ATD Press.
1111) Spinner M. P. (1997). Project management principles and practicies. USA.
1212) Uzulāns J. (2007). Projektu vadīšana mūsdienu apstākļos. Rīga.
1313) Zommers J. (2000). Datorizēta projektu vadīšana, programma Microsoft Project. Rīga: Biznesa augstskola „Turība”.
Papildu literatūra
11) Forands I. (1994). Personālvadība. - Rīga.
22) Forands I. (2006). Biznesa vadības tehnoloģijas. - Rīga, Latvijas Izglītības fonds.
33) Heller Robert. (2001). Management for exellence. - England, Dorling Kindersley.