Skip to main content

Kursa darbs II

Studiju kursa apraksts

Kursa apraksta statuss:Apstiprināts
Kursa apraksta versija:1.00
Kursa apraksta apstiprināšanas datums:20.06.2024 09:31:44
Par studiju kursu
Kursa kods:LSPA_259LKI līmenis:6. līmenis
Kredītpunkti:1.33ECTS:2.00
Zinātnes nozare:Sporta zinātneMērķauditorija:Sporta treneris; Rehabilitācija
Studiju kursa vadītājs
Kursa vadītājs:Zinta Galeja
Studiju kursa īstenotājs
Struktūrvienība:Latvijas Sporta pedagoģijas akadēmija
Struktūrvienības vadītājs:
Kontaktinformācija:LSPA, Brīvības gatve 333, Rīga, LV-1006
Studiju kursa plānojums
Pilns laiks - 1. semestris
Lekcijas (skaits)Lekciju ilgums (akadēmiskās stundas)Kopā lekciju kontaktstundas0
Nodarbības (skaits)Nodarbību ilgums (akadēmiskās stundas)Kopā nodarbību kontaktstundas0
Kopā kontaktstundas0
Nepilns laiks - 1. semestris
Lekcijas (skaits)Lekciju ilgums (akadēmiskās stundas)Kopā lekciju kontaktstundas0
Nodarbības (skaits)Nodarbību ilgums (akadēmiskās stundas)Kopā nodarbību kontaktstundas0
Kopā kontaktstundas0
Studiju kursa apraksts
Priekšzināšanas:
Kursa darba tēmas saskaņošana ar darba vadītāju un pieteikuma iesniegšana attiecīgajā katedrā.
Mērķis:
Nostiprināt un padziļināt praktiskās zināšanas un prasmes pētnieciskajā darbā. Uzdevumi: 1. Atbilstoši fizioterapeita kvalifikācijas ieguvei apgūt prasmes noformulēt pētījuma problēmu, noformulēt pētniecības darba uzdevumus, attiecīgi pētniecības darba nodaļas un secinājumus padziļināt prasmes pētniecības problēmas definēšanā, tās izpētes apzināšanā (literatūras apskats), problēmas risinājuma hipotēzes izvirzīšanā, pētījuma metodoloģijas izveidē un pielietoto metožu analīzē atkarībā pēc pētījuma mērķa, pielietojuma iespējām un potenciālā rezultāta; 2. Apgūt Latvijas Sporta pedagoģijas akadēmijas studiju darba noformēšanas prasības; 3. Veidot sākotnējās pētnieciskās darbības un darba prezentācijas iemaņas.
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs:
Attiecīgā semestra sākumā saskaņā ar studiju grafiku Fizioterapijas nodaļa iepazīstina studentus ar kursa darba izstrādes noteikumiem. Pēc saskaņošanas ar attiecīgās katedras vadītāju, docētāji iespējamos kursa darba tematus publicē LSPA mājaslapā. Students izvēlas kursa darba vadītāju, kas palīdz noformulēt tematu. Students var ierosināt savu virzienu, kas jāsaskaņo ar kursa darba vadītāju. Vadītājs neakceptē kursa darba tematu, ja tādu pašu vai līdzīgu izvēlējušies un saskaņojuši citi studenti. Kursa darbu tematus var koriģēt un mainīt izpētes procesa laikā un ieteicams to formulēt tā, lai varētu to turpināt bakalaura darbā. Noformulētā kursa darba temata pieteikums studentam Fizioterapijas nodaļas noteiktajos termiņos jāiesniedz darba vadītāja katedras metodiķim 2.studiju gada pilna laika klātienes un neklātienes nodaļas studenti iesniedz februāra pēdējā nedēļā.
Vērtēšanas kritēriji:
Darba vadītājs aizpilda studiju kursa vērtēšanas veidlapu, kura kritēriji ir – ievads (tematā izvirzītās problēmas un idejas raksturojums, mērķa formulējuma skaidrība, pētījuma jautājuma vai hipotēzes skaidrība), teorētiskā daļa (teorētisko avotu atbilstība darba tematam, atsauces uz mūsdienu pētījumiem, teorētisko avotu interpretācijas atbilstība darba problēmjautājumam, atsevišķu nodaļu sasaiste ar darba kopējo koncepciju) un noslēguma (satura zinātniskums un atbilstība mērķim, hipotēzei un izvirzītajiem uzdevumiem, darba atbilstība stila un noformējuma prasībām, bibliogrāfijas noformējums. Atzīmējot šos tabulā kā atbilst, daļēji atbilst, neatbilst, attiecīgi izliekot gala vērtējumu.
Gala pārbaudījums (pilna laika studijas):Aizstāvēšana (Kursa darbs)
Gala pārbaudījums (nepilna laika studijas):Aizstāvēšana (Kursa darbs)
Studiju rezultāti
Zināšanas:1. Spēs, atbilstoši fizioterapeita kvalifikācijas ieguvei, apgūt prasmes noformulēt pētījuma problēmu, noformulēt pētniecības darba uzdevumus, attiecīgi pētniecības darba nodaļas un secinājumus padziļināt prasmes pētniecības problēmas definēšanā, tās izpētes apzināšanā (literatūras apskats), problēmas risinājuma hipotēzes izvirzīšanā, pētījuma metodoloģijas izveidē un pielietoto metožu analīzē atkarībā pēc pētījuma mērķa, pielietojuma iespējām un potenciālā rezultāta.
Prasmes:2. Pratīs pielietot un ievērot Latvijas Sporta pedagoģijas akadēmijas studiju darba noformēšanas prasības.
Kompetences:3. Spēs un pratīs veidot sākotnējās pētnieciskās darbības un darba prezentācijas iemaņas.
Bibliogrāfija
Nr.Atsauce
Obligātā literatūra
11. Nolikums par kursa darba izstrādāšanu un aizstāvēšanu profesionālajā bakalaura studiju programmā “Fizioterapija”
22. Zinātniskās datu bāzes – SCOPUS, SPRINGER LINK, GOOGLE SCHOLAR, SCIENCE DIRECT, BRAIN TRACK, THOMSON REUTERS