.
Pedagoģiski digitālā kompetence
Page is available only in Latvian
Termina tulkojums
Pedagogical digital competence
Zināšanu, prasmju un attieksmju konsekventa pielietošana, kas nepieciešama, lai plānotu studiju procesu, izstrādātu studiju saturu un vadītu mācīšanās un mācīšanas procesu dažādās pieejās un formās (tīmekļa bagātinātā, kombinētā, tostarp apvērstā, hibrīdā, hibrīdfleksiblā; attālinātā un tiešsaistes mācīšanās, tālmācība) kā arī nepārtraukti novērtētu un pārskatītu tehnoloģiju bagātinātu studiju vidi, pamatojoties teorijās, pētījumos un izvērtētā pieredzē, nolūkā veicināt studējošo mācīšanās pieredzi mūsdienu darba tirgum atbilstošu studiju rezultātu apguvei.*
* Atsauces:
- From, J. (2017). Pedagogical Digital Competence - Between Values, Knowledge and Skills. Higher Education Studies, 7(2), 43-50. doi: 10.5539/hes.v7n2p43
- Guillén-Gámez, F. D., Mayorga-Fernández, M. J., Bravo-Agapito, J. et al. (2020). Analysis of Teachers’ Pedagogical Digital Competence: Identification of Factors Predicting Their Acquisition. Technology, Knowledge and Learning. doi: 10.1007/s10758-019-09432-7
Related terms
Pedagoģiskā termina kategorija