Skip to main content
Page is available only in Latvian
Termina tulkojums
Concept Map

Mācīšanās un mācīšanas paņēmiens, kurā savstarpēji tiek atspoguļotas jēdzienu saistības. Tā kalpo kā rīks lekcijā apspriesto jēdzienu kartēšanai, apkopojot tos kodolīgā un vizuāli sakārtotā formātā. Paņēmiens ir piemērots vienkāršotu pārskatu veidošanai, bet tas nebūs tik veiksmīgs, ja lekcijā nepieciešama detalizētas izpratnes veidošanās par katru no individuālajiem jēdzieniem.*

 


* Atsauces:

  • Courchesne, S. & Cohen, S. M. (2020). Using Technology to Promote Student Ownership of Retrieval Practice. In M. Grassetti & J. Zoino-Jeannetti (Eds.), Next Generation Digital Tools and Applications for Teaching and Learning Enhancement (pp. 31-45). IGI Global. DOI: 10.4018/978-1-7998-1770-3.ch003
  • Note-taking. Academic Resouce Center at Harvard University.

 

Pedagoģiskā termina kategorija