100 sporta un veselības skolotāji rudens brīvlaikā RSU LSPA pilnveidos profesionālās prasmes
No 21. līdz 24. oktobrim Rīgas Stradiņa universitātes (RSU) Mūžizglītības centrs sadarbībā ar RSU Latvijas Sporta pedagoģijas akadēmiju (LSPA) un Valsts izglītības satura centru (VISC) rīkos bezmaksas profesionālās kompetences pilnveides programmu skolotājiem Individualizācijas un diferenciācijas pieeja, īstenojot mācību jomu "Veselība un fiziskās aktivitātes" (36 stundas). Programma, kurā piedalīsies 100 sporta un veselības skolotāju no visas Latvijas, notiks RSU LSPA telpās, Brīvības gatvē 333, Rīgā.
Četru dienu garumā skolotāji pilnveidos savas prasmes individualizācijas un diferenciācijas pieejās, kas ir būtiskas, lai veiksmīgi īstenotu mācību jomu Veselība un fiziskās aktivitātes. Programmas mērķis ir sniegt pedagogiem jaunas zināšanas un rīkus mācību satura plānošanā, organizēšanā un izvērtēšanā, lai nodrošinātu kvalitatīvu un iekļaujošu izglītību visiem skolēniem neatkarīgi no viņu veselības stāvokļa vai fiziskās sagatavotības līmeņa.
"Šī programma ir būtisks solis, lai atbalstītu sporta un veselības skolotājus, kuri saskaras ar arvien pieaugošām prasībām diferencēt un individualizēt mācību procesu, lai tas būtu pieejams un pielāgots katra skolēna vajadzībām,"
uzsver RSU Mūžizglītības centra direktore Sanita Roģe.
Programma tiek īstenota par valsts budžeta līdzekļiem, un tās vadību nodrošina pieredzējuši nozares profesionāļi un eksperti, tostarp Inese Bautre, Gunta Falka, Signe Pauliņa, Inese Ļubinska, Andra Fernāte u. c. Lekcijas un praktiskās nodarbības aptvers dažādus tematiskos blokos, sākot no veselībpratības principiem un iekļaujošās izglītības līdz bērnu ar neirodiversitāti iekļaušanai sporta stundās un fizisko aktivitāšu pielāgošanai dažādām veselības vajadzībām.
Dalībnieki tiks sadalīti četrās grupās, un katrs pedagogs programmas laikā apgūs 36 stundu apmācību ciklu. Sekojiet RSU Mūžizglītības centra jaunumiem Facebook.
Projekts RSU iekšējā un RSU ar LSPA ārējā konsolidācija (nr. KPVIS 5.2.1.1.i.0/2/24/I/CFLA/005)