Seminārs diskusija "Droša reklāma - kas ir būtiski"
RSU Darba drošības un vides veselības institūts sadarbībā ar Korporatīvās ilgtspējas un atbildības institūtu AICINA uz semināru-diskusiju Droša reklāma – kas ir būtiski?
Pārdomāta un mērķtiecīga reklāmas kampaņa var būtiski palielināt produktu vai pakalpojumu noietu. Diemžēl bieži vien reklāmā redzamais ne tikai veido patērētāju viedokli, bet var veicināt nedrošu un neveselīgu uzvedību, kuras sekas nav prognozējamas!
Vispārzināms, ka reklāmas varoņiem automašīnā jāaizsprādzē drošības jostas un velosipēdistam jālieto aizsargķivere, bet cik bieži pievēršam uzmanību reklāmām, kuras saistītas ar dažādiem drošības aspektiem gan darba vietās, gan sadzīvē?
Mērķis
Pasākuma mērķis ir iepazīties ar Latvijā radītām reklāmām, kurās redzama nepareiza, nedroša vai pārgalvīga rīcība, kā arī darba aizsardzības speciālistu, reklāmas ekspertu un komunikācijas profesionāļu lokā sākt diskusiju par atbildīgu reklāmu un tās lomu sabiedrības uzvedības veidošanā.
Mērķauditorija
Reklāmas nozares eksperti, komunikācijas, sabiedrisko attiecību un mārketinga speciālisti, darba aizsardzības speciālisti, uzņēmumu vadītāji, personāla vadītāji u.c. interesenti.
Programmā
- Latvijas uzņēmumu reklāmās biežāk novērotās kļūdas attiecībā uz drošību un veselību;
- Nozares speciālistu diskusija:
- svarīgākie apsvērumi, plānojot un īstenojot atbildīgu reklāmas kampaņu;
- reklāmas loma sabiedrības viedokļa un attieksmes veidošanā attiecībā uz cilvēku veselību un drošību.
Semināra norises laiks un vieta
2012.gada 18.septembrī, plkst. 14.00 – 16:00.
Rīga, Dzirciema iela 16, Rīgas Stradiņa universitāte, K korpuss, Senāta zāle.
Tālrunis informācijai: 67409139, 26354163;
Sertifikāts
Par dalību seminārā iespējams saņemt RSU sertifikātu (3 izglītības stundas).
Dalības maksa
Dalība seminārā ir BEZMAKSAS. Semināra dalībniekiem ir nodrošināti semināra materiāli un kafijas pauze.
Semināra programma apskatāma pievienotajā pielikumā.
Programma
Tēma | Lektors |
Ievads un semināra atklāšana „Droša reklāma – kas ir būtiski?" | Ivars Vanadziņš |
Atbildīgs mārketings – kas ir svarīgi? | Dace Avena |
Droša reklāma – kas ir būtiski? | Linda Matisāne |