Skip to main content
Page is available only in Latvian
Preses relīzes

Otrdien, 25. martā, Rīgas Stradiņa universitātē (RSU) notiks publiska diskusija „Eiro ieviešanas kampaņa – veiksmes un mācības”.

Diskusijas mērķis ir izvērtēt un diskutēt par eiro kampaņu kā valstiski nozīmīgas kampaņas, t. sk. komunikācijas kampaņas, plānošanas, realizēšanas un rezultātu izvērtēšanas gaitu, kā arī runāt par kampaņas šķēršļiem un veiksmēm. Diskusijas dalībnieki atskatīties un analizēs eiro kampaņas rīkošanas lietderību un tās ieguvumus, piemēram, meklējot atbildes uz jautājumiem – ja eiro bija nenovēršams, vai to vajadzēja reklamēt; kas šajā kontekstā bija „kampaņa”.

Dalību diskusijā ir apstiprinājuši gan kampaņas plānotāji un realizētāji, gan eksperti, kuri bija kritiski pret kampaņas nepieciešamību. Dalībnieki:

  • Margrieta Ulmane, Valsts Kancelejas Komunikācijas departamenta eiro komunikācijas projekta vadītāja;
  • Dace Kalsone, Finanšu ministrijas eiro projekta vadītāja;
  • Ēriks Stendzenieks, radošais direktors, "Mooz";
  • Ieva Stūre, biznesa attīstības direktore, Komunikācijas aģentūra;
  • Arnis Kaktiņš, tirgus un sabiedriskās domas pētījumu centra SKDS direktors;
  • Anda Rožukalne, RSU Komunikācijas fakultātes Komunikācijas studiju katedras vadītāja, asociēta profesore.

Diskusiju vadīs Vita Savicka, "Baltic Communication Partners" valdes priekšsēdētāja, RSU Komunikācijas fakultātes Komunikācijas studiju katedras pasniedzēja.

Publiskā diskusija ietvers šādas tēmas:

  • Plānošana un gatavošanās – projekta plānošanas veiksmes un neveiksmes, kampaņas plānošanas sarežģītākie elementi.
  • Ieviešana – mediju telpas sagatavošana un reakcija, reklāmas vēstījumi. Realizēšana galvenie šķēršļi. Sabiedrības dažādās attieksmes, piemēram, bailes runāt par atbalstu eiro, sabiedrības skepse. Eiro kā iekšpolitikas un ārpolitikas elements.
  • Rezultāts – vai eiro ieviešanas kampaņa ir sevi attaisnojusi?

Diskusija notiks otrdien, 25. martā, no pulksten 15.00 līdz 17.00, RSU Hipokrāta auditorijā, Dzirciema ielā 16, Rīgā. Tajā ir aicināts piedalīties ikviens, kuru interesē valstiski nozīmīgu komunikācijas kampaņu plānošana un izvērtēšana.

Papildu informācijai: