Mārketinga komunikācijas metodes (SBUEK_160)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Iepazīstināt ar mārketinga komunikācijas jēdzieniem, struktūru un iespējām uzņēmumu un iestāžu mērķu sasniegšanā, izmantojot mārketinga komunikācijas metodes un to integrēšanas principus.
Priekšzināšanas
Kursa sekmīgai apguvei studentiem nepieciešamas priekšzināšanas starptautiskajā biznesā un mārketingā, kā arī biznesa komunikācijā un ētikā.
Rezultāti
Studējošie iegūst zināšanas par mārketinga komunikācijas elementiem – reklāmu, noieta veicināšanu, sabiedriskajām attiecībām, tiešo pārdošanu u.c. metodēm, to būtību, stratēģisko nozīmi mārketinga komunikācijā un īstenošanas metodēm.
Zināšanas par mārketinga komunikācijas veidošanas risinājumiem, metožu integrēšanu un efektivitātes novērtēšanu.
Studējošie prot:
• novērtēt mārketinga komunikācijas iespējas uzņēmumu un iestāžu mērķu sasniegšanā;
• raksturot mārketinga komunikācijas atsevišķu elementu būtību un lomu mārketinga procesā;
• izvērtēt un izvēlēties atbilstošas mārketinga komunikācijas metodes, integrēt tās un izstrādāt mārketinga efektivitāti paaugstinošas aktivitātes.
Studējošie spēj lietot teorētiskās un praktiskās zināšanas un prasmes mārketingā un mārketinga komunikācijā.
Spēj izmantot dažādas ideju meklēšanas metodes mārketinga komunikācijas inovativitātes nodrošināšanai.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Starptautiskais mārketings un reklāma, MR | 4 | Bakalaurs | Ierobežota izvēle | Renāte Cāne |