Ievads ietekmētāju (influenceru) mārketingā (KF_043)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Iepazīstināt studentus ar augošo mārketinga un komunikācijas jomu – influenceru mārketingu: tā pamatprincipiem, teorētisko bāzi un pielietojumu praksē. Kursa beigās studentiem jāspēj attīstīties grupās un aizstāvēt iedomātā klienta ietekmēšanas kampaņu. Sekmīgi apgūstot kursu, studenti iegūs praktiskas iemaņas influenceru mārketingā un sagatavosies darba tirgum.
Priekšzināšanas
Izpratne par komunikācijas un/vai mediju teorijām. Personīgā pieredze kā sociālo mediju lietotājam, piem. Instagram, YouTube vai TikTok.
Rezultāti
• Teorētiskā izpratne par mūsdienu influenceru mārketingu un tā virzītājspēkiem;
• Mūsdienu influenceru kampaņas struktūra
• Ietekmētāju mārketingā īstenotās stratēģijas
• Ietekmētāju mārketingā izmantotie taktiskie risinājumi
• Ētikas principi un uzvedības kodekss ietekmētāju mārketingā
Pēc kursa apguves studējošais būs apguvis mīkstās prasmes:
• strādāt grupā;
• veidot prezentāciju potenciālajiem klientiem;
• strādāt ar potenciālajiem klientiem.
Pēc kursa apguves studējošais būs apguvis cietās prasmes:
• spēs strādāt ar ietekmētāju meklēšanas un analīzes platformām;
• spēs izveidot īso ietekmētāju sarakstu potenciālajai kampaņai.
Studējošais spēs:
• Novērtēt reālās dzīves ietekmētāju kampaņas un noteikt labāko praksi;
• Izveidot mazas ietekmētāju kampaņas no nulles;
• Izprast klientu informāciju par ietekmētāju kampaņām.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Multimediju komunikācija, MK | 3 | Bakalaurs | Ierobežota izvēle | ||
Sabiedriskās attiecības, SA | 3 | Bakalaurs | Ierobežota izvēle | Deniss Aleksandrs Ševeļovs |
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Starptautiskais mārketings un reklāma, MR | 4 | Bakalaurs | Ierobežota izvēle |