Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

ECTS:3
Kursa vadītājs:Ruta Siliņa
Studiju tips:Pilna laika
Līmenis:1. cikla (Bakalaura)
Mērķauditorija:Informācijas un komunikācijas zinātne
Valoda:Angļu, Latviešu
Studiju kursa apraksts Pilns apraksts, Pilna laika
Zinātnes nozare:Plašsaziņas līdzekļi un komunikācija

Mērķis

Iepazīstināt studentus ar augošo mārketinga un komunikācijas jomu – influenceru mārketingu: tā pamatprincipiem, teorētisko bāzi un pielietojumu praksē. Kursa beigās studentiem jāspēj attīstīties grupās un aizstāvēt iedomātā klienta ietekmēšanas kampaņu. Sekmīgi apgūstot kursu, studenti iegūs praktiskas iemaņas influenceru mārketingā un sagatavosies darba tirgum.

Priekšzināšanas

Izpratne par komunikācijas un/vai mediju teorijām. Personīgā pieredze kā sociālo mediju lietotājam, piem. Instagram, YouTube vai TikTok.

Rezultāti

Zināšanas

1.• Teorētiskā izpratne par mūsdienu influenceru mārketingu un tā virzītājspēkiem;
• Mūsdienu influenceru kampaņas struktūra
• Ietekmētāju mārketingā īstenotās stratēģijas
• Ietekmētāju mārketingā izmantotie taktiskie risinājumi
• Ētikas principi un uzvedības kodekss ietekmētāju mārketingā

Prasmes

1.Pēc kursa apguves studējošais būs apguvis mīkstās prasmes:
• strādāt grupā;
• veidot prezentāciju potenciālajiem klientiem;
• strādāt ar potenciālajiem klientiem.

Pēc kursa apguves studējošais būs apguvis cietās prasmes:
• spēs strādāt ar ietekmētāju meklēšanas un analīzes platformām;
• spēs izveidot īso ietekmētāju sarakstu potenciālajai kampaņai.

Kompetences

1.Studējošais spēs:
• Novērtēt reālās dzīves ietekmētāju kampaņas un noteikt labāko praksi;
• Izveidot mazas ietekmētāju kampaņas no nulles;
• Izprast klientu informāciju par ietekmētāju kampaņām.

Plānojums

Plānošanas periods:2024. gada rudens semestris
Studiju programmaStudiju semestrisProgrammas līmenisStudiju kursa kategorijaDocētājiGrafiks
Multimediju komunikācija31. cikla (Bakalaura)Ierobežota izvēleDeniss Aleksandrs Ševeļovs, Patrīcija Anna Vavilova
Sabiedriskās attiecības31. cikla (Bakalaura)Ierobežota izvēleDeniss Aleksandrs Ševeļovs, Patrīcija Anna Vavilova
Plānošanas periods:2025. gada pavasara semestris
Studiju programmaStudiju semestrisProgrammas līmenisStudiju kursa kategorijaDocētājiGrafiks
Starptautiskais mārketings un reklāma41. cikla (Bakalaura)Ierobežota izvēleDeniss Aleksandrs Ševeļovs, Patrīcija Anna Vavilova