Praktiskā uzņēmējdarbība (SBUEK_162)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Apgūt uzņēmējdarbības teorijas, prast atrast iespējas piesaistīt finansējumu uzņēmējdarbības uzsākšanai.
Priekšzināšanas
Matemātika, Mikroekonomikas teorija.
Rezultāti
Studenti iegūst zināšanas par uzņēmējdarbības teorijām, mūsdienu uzņēmējdarbības īpatnībām, kas saistās ar vides izmaiņām; kā arī par emocionālās inteliģences nozīmi uzņēmējdarbībā un komandas darbā. Kursa apguves rezultātā studenti iepazīst biznesa plānu rakstīšanas pamatus.
Pēc veiksmīgas kursa apguves studenti spēj izvērtēt savas biznesa idejas tirgus potenciālu, spēj novērtēt potenciālo pircēju vajadzības saistībā ar jauno produktu vai pakalpojumu, kā arī orientējas jaundibināto uzņēmumu svarīgākajos finanšu rādītājos.
Kursa ietvaros studenti iegūst ar komandas darbu saistītās kompetences, spēj argumentēti, balstoties uz analīzi un faktiem, pierādīt savas biznesa idejas vērtību plašākajai auditorijai.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Starptautiskais bizness un ilgtspējīga ekonomika, SBIE | 1 | Bakalaurs | Obligāts | Kristaps Zaļais | |
Starptautiskais mārketings un reklāma, MR | 1 | Bakalaurs | Obligāts | Kristaps Zaļais |