Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

ECTS:3
Kursa vadītājs:Kristaps Zaļais
Studiju tips:Nepilna laika, Pilna laika
Līmenis:1. cikla (Bakalaura)
Mērķauditorija:Uzņēmējdarbības vadība
Valoda:Latviešu
Studiju kursa apraksts Pilns apraksts, Nepilna laika, Pilna laika
Zinātnes nozare:Ekonomika un uzņēmējdarbība

Mērķis

Apgūt uzņēmējdarbības teorijas, prast atrast iespējas piesaistīt finansējumu uzņēmējdarbības uzsākšanai.

Priekšzināšanas

Matemātika, Mikroekonomikas teorija.

Rezultāti

Zināšanas

1.Studenti iegūst zināšanas par uzņēmējdarbības teorijām, mūsdienu uzņēmējdarbības īpatnībām, kas saistās ar vides izmaiņām; kā arī par emocionālās inteliģences nozīmi uzņēmējdarbībā un komandas darbā. Kursa apguves rezultātā studenti iepazīst biznesa plānu rakstīšanas pamatus.

Prasmes

1.Pēc veiksmīgas kursa apguves studenti spēj izvērtēt savas biznesa idejas tirgus potenciālu, spēj novērtēt potenciālo pircēju vajadzības saistībā ar jauno produktu vai pakalpojumu, kā arī orientējas jaundibināto uzņēmumu svarīgākajos finanšu rādītājos.

Kompetences

1.Kursa ietvaros studenti iegūst ar komandas darbu saistītās kompetences, spēj argumentēti, balstoties uz analīzi un faktiem, pierādīt savas biznesa idejas vērtību plašākajai auditorijai.

Plānojums

Plānošanas periods:2024. gada rudens semestris
Studiju programmaStudiju semestrisProgrammas līmenisStudiju kursa kategorijaDocētājiGrafiks
Starptautiskais mārketings un reklāma11. cikla (Bakalaura)ObligātsKristaps Zaļais
Starptautiskais bizness un ilgtspējīga ekonomika11. cikla (Bakalaura)ObligātsKristaps Zaļais