.
Starptautiskās reklāmas vadīšanas pamati (SZF_073)
Īsumā par studiju kursu
Struktūrvienība: Sociālo zinātņu fakultāte
Kredītpunkti / ECTS:2.67 / 4
Kursa vadītājs:Inta Buša
Studiju tips:Pilna laika
Līmenis:1. cikla (Bakalaura)
Mērķauditorija:Tirgzinības un reklāma
Valoda:Latviešu
Zinātnes nozare:Vadībzinātne; Uzņēmējdarbības vadība
Mērķis
Sniegt teorētiskas un praktiskas zināšanas par reklāmas un starptautiskās reklāmas lomu un uzdevumiem tirgvedībā, kā arī starptautiskās reklāmas organizācijas īpatnībām.
Priekšzināšanas
Starptautiskais mārketings.
Rezultāti
Zināšanas
Izpratne par reklāmas lomu vēsturiskā skatījumā un zināšanas par reklāmu kā informācijas specifisku veidu.
Izpratne par reklāmas būtību un uzdevumiem un reklāmas lomu mārketinga sistēmā.
Prasmes
Spēj raksturot reklāmas veidus un to pielietojamību.
Noteikt reklāmas kampaņas un tās plānošanas stadijas, kā arī novērtēt reklāmas efektivitāti.
Kompetences
Spēj raksturot starptautiskās reklāmas struktūru un globālās reklāmas kampaņu īpatnības.
Plānojums
Plānošanas periods:2024. gada rudens semestris
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Starptautiskais mārketings un reklāma, MR | 3 | Bakalaurs | Obligāts | Inta Buša |