Studiju darbs II (SZF_088)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Veikt patstāvīgu pētniecisko darbu starptautiskā mārketinga un reklāmas vai starta uzņēmējdarbības vadības vai starptautiskā biznesa un ilgtspējīgas attīstības zinātnes apakšnozarēs, pamatojot tēmas aktualitāti, izvirzot pētījuma mērķi, uzdevumus, hipotēzi, izmantojot pētījuma metodes.
Priekšzināšanas
Statistika, Mikroekonomika, Makroekonomika, Praktiskā uzņēmējdarbība, Ekonomisko pētījumu metodoloģija.
Rezultāti
Zināšanas par pētījuma nepieciešamību, būtību, pētījuma struktūru;
Izpratne par ekonomiskām kopsakarībām;
Zināšanas par starptautiskā mārketinga un reklāmas, starta uzņēmējdarbības vadības, starptautiskā biznesa un ilgtspējīgas attīstības pētījumu izstrādi;
Zināšanas par informācijas avotu meklēšanas un strukturēšanas principiem.
Spēj realizēt analītiskos pētījumus;
Spēj analizēt biznesa vidi;
Spēj izvērtēt uzņēmējdarbības uzsākšanas riskus un iespējas;
Spēj prognozēt ekonomisko tendenču attīstību.
Spēj izstrādāt loģiskus un strukturētus pētījumus starptautiskā mārketinga un reklāmas, starta uzņēmējdarbības vadības, starptautiskā biznesa un ilgtspējīgas attīstības jomās;
Spēj veikt prognozes par nozares attīstību un tendencēm.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Starptautiskais bizness un ilgtspējīga ekonomika, SBIE | 3 | Bakalaurs | Obligāts | Romāns Putāns, Santa Bormane, Kristīne Blumfelde-Rutka | |
Starptautiskais mārketings un reklāma, MR | 3 | Bakalaurs | Obligāts | Romāns Putāns, Santa Bormane, Kristīne Blumfelde-Rutka |