Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

ECTS:5
Kursa vadītājs:Romāns Putāns
Studiju tips:Nepilna laika, Pilna laika
Līmenis:1. cikla (Bakalaura)
Mērķauditorija:Tirgzinības un reklāma; Vadībzinātne
Valoda:Latviešu
Studiju kursa apraksts Pilns apraksts, Nepilna laika, Pilna laika
Zinātnes nozare:-

Mērķis

Veikt patstāvīgu pētniecisko darbu starptautiskā mārketinga un reklāmas vai starta uzņēmējdarbības vadības vai starptautiskā biznesa un ilgtspējīgas attīstības zinātnes apakšnozarēs, pamatojot tēmas aktualitāti, izvirzot pētījuma mērķi, uzdevumus, hipotēzi, izmantojot pētījuma metodes.

Priekšzināšanas

Statistika, Mikroekonomika, Makroekonomika, Praktiskā uzņēmējdarbība, Ekonomisko pētījumu metodoloģija.

Rezultāti

Zināšanas

1.Zināšanas par pētījuma nepieciešamību, būtību, pētījuma struktūru;
Izpratne par ekonomiskām kopsakarībām;
Zināšanas par starptautiskā mārketinga un reklāmas, starta uzņēmējdarbības vadības, starptautiskā biznesa un ilgtspējīgas attīstības pētījumu izstrādi;
Zināšanas par informācijas avotu meklēšanas un strukturēšanas principiem.

Prasmes

1.Spēj realizēt analītiskos pētījumus;
Spēj analizēt biznesa vidi;
Spēj izvērtēt uzņēmējdarbības uzsākšanas riskus un iespējas;
Spēj prognozēt ekonomisko tendenču attīstību.

Kompetences

1.Spēj izstrādāt loģiskus un strukturētus pētījumus starptautiskā mārketinga un reklāmas, starta uzņēmējdarbības vadības, starptautiskā biznesa un ilgtspējīgas attīstības jomās;
Spēj veikt prognozes par nozares attīstību un tendencēm.

Plānojums

Plānošanas periods:2024. gada rudens semestris
Studiju programmaStudiju semestrisProgrammas līmenisStudiju kursa kategorijaDocētājiGrafiks
Starptautiskais mārketings un reklāma31. cikla (Bakalaura)Obligāts
Starptautiskais bizness un ilgtspējīga ekonomika31. cikla (Bakalaura)Obligāts