Politiskais mārketings (SZF_111)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Radīt priekšstatu par politikas pamatjautājumiem - valsti, tās uzbūvi, pārvaldes modeļiem, politiskajām partijām, vēlēšanām u.tml., kā arī sniegt izpratni par komunikācijas nozīmi politiskajā vidē - par politiskā mārketinga būtību, principiem, politisko kampaņu stratēģijas un taktikas izstrādes un vadīšanas metodēm.
Kursa gaitā studējošie veiks praktisku politisko partiju un to īstenoto kampaņu analīzi, kā arī, balstoties uz izpētes rezultātā iegūtajiem secinājumiem, izstrādās alternatīvu politiskās partijas un kampaņas piedāvājumu.
Priekšzināšanas
Izpratne par to, kā efektīvi komunicēt ar dažādām mērķauditorijām, kas ietver zināšanas par masu mediju izmantošanu, sociālajiem medijiem un citiem komunikācijas kanāliem, lai veidotu un uzturētu pozitīvu politisko tēlu un veicinātu politiskās ziņas.
Spēja analizēt un kritiski izvērtēt politisko partiju un to kampaņu efektivitāti, izmantojot dažādus analītiskos rīkus un metods un veikt tirgus segmentāciju un mērķauditorijas analīzi, lai izstrādātu efektīvas kampaņas stratēģijas.
Augstas kvalitātes rakstisku un vizuālu materiālu izstrādes iemaņas, svarīga ir spēja skaidri un pārliecinoši paust savus argumentus.
Kursa realizācijas forma paredz grupu projektus, kuru laikā studentiem ir jāspēj efektīvi sadarboties, lai izstrādātu politiskās kampaņas plānus un stratēģijas.
Jāpiemīt prasmei pašdisciplinēti plānot savu laiku.
Rezultāti
Pamatzināšanas politikā, kā arī padziļinātas zināšanas par politisko komunikāciju, politisko mārketingu un politiskajām kampaņām.
Prasmes izstrādāt politisko partiju mārketinga kampaņu stratēģisko un organizatorisko plānu.
Kompetence analizēt politisko partiju tēlu, kampaņas un veikt šo procesu kritisku izvērtēšanu.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Starptautiskais bizness un ilgtspējīga ekonomika, SBIE | 3 | Bakalaurs | Ierobežota izvēle | Lelde Metla-Rozentāle, Romāns Gagunovs | |
Starptautiskais mārketings un reklāma, MR | 3 | Bakalaurs | Ierobežota izvēle | Lelde Metla-Rozentāle, Romāns Gagunovs |