Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

Kredītpunkti / ECTS:3.33 / 5
Kursa vadītājs:Lelde Metla-Rozentāle
Studiju tips:Pilna laika
Līmenis:1. cikla (Bakalaura)
Mērķauditorija:Politikas zinātne; Komunikācijas zinātne
Valoda:Latviešu
Studiju kursa aprakstsPilns apraksts, Pilna laika
Zinātnes nozare:Komunikācijas zinātne; Bibliotēkzinātne

Mērķis

Radīt priekšstatu par politikas pamatjautājumiem - valsti, tās uzbūvi, pārvaldes modeļiem, politiskajām partijām, vēlēšanām u.tml., kā arī sniegt izpratni par komunikācijas nozīmi politiskajā vidē - par politiskā mārketinga būtību, principiem, politisko kampaņu stratēģijas un taktikas izstrādes un vadīšanas metodēm.
Kursa gaitā studējošie veiks praktisku politisko partiju un to īstenoto kampaņu analīzi, kā arī, balstoties uz izpētes rezultātā iegūtajiem secinājumiem, izstrādās alternatīvu politiskās partijas un kampaņas piedāvājumu.

Priekšzināšanas

Izpratne par to, kā efektīvi komunicēt ar dažādām mērķauditorijām, kas ietver zināšanas par masu mediju izmantošanu, sociālajiem medijiem un citiem komunikācijas kanāliem, lai veidotu un uzturētu pozitīvu politisko tēlu un veicinātu politiskās ziņas.
Spēja analizēt un kritiski izvērtēt politisko partiju un to kampaņu efektivitāti, izmantojot dažādus analītiskos rīkus un metods un veikt tirgus segmentāciju un mērķauditorijas analīzi, lai izstrādātu efektīvas kampaņas stratēģijas.
Augstas kvalitātes rakstisku un vizuālu materiālu izstrādes iemaņas, svarīga ir spēja skaidri un pārliecinoši paust savus argumentus.
Kursa realizācijas forma paredz grupu projektus, kuru laikā studentiem ir jāspēj efektīvi sadarboties, lai izstrādātu politiskās kampaņas plānus un stratēģijas.
Jāpiemīt prasmei pašdisciplinēti plānot savu laiku.

Rezultāti

Zināšanas

Pamatzināšanas politikā, kā arī padziļinātas zināšanas par politisko komunikāciju, politisko mārketingu un politiskajām kampaņām.

Prasmes

Prasmes izstrādāt politisko partiju mārketinga kampaņu stratēģisko un organizatorisko plānu.

Kompetences

Kompetence analizēt politisko partiju tēlu, kampaņas un veikt šo procesu kritisku izvērtēšanu.

Plānojums

Plānošanas periods:2024. gada rudens semestris
Studiju programmaStudiju semestrisProgrammas līmenisStudiju kursa kategorijaDocētājiGrafiks
Starptautiskais bizness un ilgtspējīga ekonomika, SBIE3BakalaursIerobežota izvēleLelde Metla-Rozentāle, Romāns Gagunovs
Starptautiskais mārketings un reklāma, MR3BakalaursIerobežota izvēleLelde Metla-Rozentāle, Romāns Gagunovs