Mērķauditorija | Pamatizglītības un vispārējās vidējās izglītības Sports un veselība veselības un fiziskās aktivitātes jomas skolotāji: 1.–6. klases pamatizglītības skolotāji, 7.–9. klases pamatizglītības skolotāji un 10.–12. klases vidējās izglītības skolotāji |
---|---|
Programmas apjoms | 36 akadēmiskās stundas |
Norises formāts | klātiene |
Dalības maksa | bez maksas |
Programmas vadītājas | Ilona Blekte, RSU Mūžizglītības centra attīstības projektu vadītāja |
- Programmas saturs
- Mācību satura plānošana veselības un fiziskās aktivitātes mācību jomā, akceptējot diferencēto un individualizēto pieeju (Diferenciācijas un individualizācijas jēdziens, iekļaujošās izglītības jēdziens un tā izpratne izglītības kontekstā. Mācību saturs, metodes un organizācijas formas diferenciācijas un individualizācijas pieejas īstenošanā. Veselību veicinošo aktivitāšu īstenošana sporta nodarbībās – dažāda līmeņa integrēšanas iespējas, īstenojot diferencēto un individualizēto pieeju, ņemot vērā ārsta nozīmētos atvieglojumus un atbrīvojumus. Ergonomikas principi, veselībpratības un iekļaujošās izglītības principi sporta nodarbībās. Mācību procesa plānošanas iespējas dažādos līmeņos, piemēram, vienam mācību gadam, noteiktiem mācību satura apguves moduļiem, vienai mācību stundai plānoto skolēnam sasniedzamo rezultātu sasniegšanai visiem skolēniem un skolēniem, kuriem ārsts nozīmējis atbrīvojumus, atvieglojumus);
- Mācību satura diferencētās un individuālās pieejas īstenošana, lai mācīšanās rezultāts būtu kompetence (Bērnu ar neirodiversitāti iekļaušana sporta stundās. Fizisko aktivitāšu indikācijas un kontrindikācijas pie dažādām saslimšanām. Fizisko aktivitāšu pielāgošana dažādu slimību profilaksei (endokrīnās saslimšanas, sirds slimības, skelets, muskuļi). Ieteicamā sirdsdarbības frekvence fiziskas slodzes laikā, veselības veicinošu fizisko aktivitāšu slodzes apjoms un intensitāte. Autiskā spektra traucējumi – pielāgotās fiziskās aktivitātes slimības simptomu mazināšanai, veselības uzlabošanai un uzturēšanai);
- Kompleksā snieguma vērtēšanas teorija un prakse (Formatīvās vērtēšanas nozīme. Skolotāja pašnovērtējuma kompetence, izvērtējot mācību procesa efektivitāti plānoto skolēnam sasniedzamo rezultātu sasniegšanai un sasniegtajiem rezultātiem).
Norises vieta
Tā kā Rīgas Stradiņa universitāte ir publiska iestāde, pasākuma laikā jūs varat tikt fotografēts un/ vai filmēts. Fotogrāfijas un video var tikt publicēts universitātes mājaslapā, sociālajos medijos u. tml. Vairāk par savām tiesībām un iespēju iebilst pret šādu datu apstrādi varat uzzināt RSU Privātuma politikā. Ja iebilstat pret personas datu apstrādi, lūdzam par to informēt, rakstot uz rsursu[pnkts]lv (rsu[at]rsu[dot]lv).
As Rīga Stradiņš University (RSU) is a public institution you could be photographed and/or filmed during the event. Your personal data might be used to further the interests of RSU, e.g. for marketing or communication activities (incl. social media coverage). Read more about your rights see the RSU Privacy Policy. Should you have any objections to your personal data being processed please inform us via e-mail at rsursu[pnkts]lv (rsu[at]rsu[dot]lv).