Skip to main content
Page is available only in Latvian
Mērķauditorija

Pamatizglītības un vispārējās vidējās izglītības Sports un veselība veselības un fiziskās aktivitātes jomas skolotāji: 1.–6. klases pamatizglītības skolotāji, 7.–9. klases pamatizglītības skolotāji un 10.–12. klases vidējās izglītības skolotāji

Programmas apjoms36 akadēmiskās stundas
Norises formātsklātiene
Dalības maksabez maksas
Programmas vadītājasIlona Blekte, RSU Mūžizglītības centra attīstības projektu vadītāja
Programmas saturs
  • Mācību satura plānošana veselības un fiziskās aktivitātes mācību jomā, akceptējot diferencēto un individualizēto pieeju (Diferenciācijas un individualizācijas jēdziens, iekļaujošās izglītības jēdziens un tā izpratne izglītības kontekstā. Mācību saturs, metodes un organizācijas formas diferenciācijas un individualizācijas pieejas īstenošanā. Veselību veicinošo aktivitāšu īstenošana sporta nodarbībās – dažāda līmeņa integrēšanas iespējas, īstenojot diferencēto un individualizēto pieeju, ņemot vērā ārsta nozīmētos atvieglojumus un atbrīvojumus. Ergonomikas principi, veselībpratības un iekļaujošās izglītības principi sporta nodarbībās. Mācību procesa plānošanas iespējas dažādos līmeņos, piemēram, vienam mācību gadam, noteiktiem mācību satura apguves moduļiem, vienai mācību stundai plānoto skolēnam sasniedzamo rezultātu sasniegšanai visiem skolēniem un skolēniem, kuriem ārsts nozīmējis atbrīvojumus, atvieglojumus);
  • Mācību satura diferencētās un individuālās pieejas īstenošana, lai mācīšanās rezultāts būtu kompetence (Bērnu ar neirodiversitāti iekļaušana sporta stundās. Fizisko aktivitāšu indikācijas un kontrindikācijas pie dažādām saslimšanām. Fizisko aktivitāšu pielāgošana dažādu slimību profilaksei (endokrīnās saslimšanas, sirds slimības, skelets, muskuļi). Ieteicamā sirdsdarbības frekvence fiziskas slodzes laikā, veselības veicinošu fizisko aktivitāšu slodzes apjoms un intensitāte. Autiskā spektra traucējumi – pielāgotās fiziskās aktivitātes slimības simptomu mazināšanai, veselības uzlabošanai un uzturēšanai);
  • Kompleksā snieguma vērtēšanas teorija un prakse (Formatīvās vērtēšanas nozīme. Skolotāja pašnovērtējuma kompetence, izvērtējot mācību procesa efektivitāti plānoto skolēnam sasniedzamo rezultātu sasniegšanai un sasniegtajiem rezultātiem).

Location

Date: -