Pārlekt uz galveno saturu
Termina tulkojums
STEAM (Science, Technology, Engineering, Art, and Math) learning

Dabaszinātņu, datorzinātņu, inženierzinātņu, mākslas un matemātikas komponentu integrēšana studiju procesa plānošanā un studējošo mācību projektu īstenošanā. Piemēram, studējošie apzina aktuālu nozares problēmu un izstrādā risinājuma dizainu, konstruē prototipu, testē to un dalās ar izveidoto risinājumu.*

 


* Atsauce: Javorsky, K. H., Friedrich, L. A., Nichols, L., & Trainin, G. (2020). Aligning Children's Books With Digital Tools for Reader Response: The Text, the Tech, and the Task. In P. Sullivan, J. Lantz, & B. Sullivan (Ed.), Handbook of Research on Integrating Digital Technology With Literacy Pedagogies (pp. 232-259). IGI Global. DOI:0.4018/978-1-7998-0246-4.ch011

 

Pedagoģiskā termina kategorija