.
Digitālā mārketinga stratēģija un taktika (KSK_281)
Īsumā par studiju kursu
Struktūrvienība: Sociālo zinātņu fakultāte
Kredītpunkti / ECTS:2 / 3
Kursa vadītājs:Ruta Siliņa
Līmenis:1. cikla (Bakalaura)
Mērķauditorija:Informācijas un komunikācijas zinātne
Studiju kursa aprakstsPilns apraksts
Zinātnes nozare:Komunikācijas zinātne
Mērķis
Iepazīstināt studentus ar to, kā digitālā mārketinga iespējas var palīdzēt sasniegt jebkura uzņēmuma mērķus, un ļaut studentiem apgūtās zināšanas pielietot praktiskos semināros.
Priekšzināšanas
Nav.
Rezultāti
Zināšanas
Par digitālā mārketinga būtību, principiem, kampaņu izstrādi un sasniegto rezultātu novērtēšanu.
Prasmes
Izstrādāt digitālā mārketinga kampaņu, radīt atbilstošu saturu (satura mārketings), izvēlēties un pielietot pareizākās datu vākšanas un rezultātu novērtēšanas metodes un rīkus.
Kompetences
Digitālā mārketinga stratēģija un taktika plānošana, realizācija un novērtēšana, spējot piedāvāt piemērotāko saturu (satura mārketings).
Plānojums
Kursa plāns patreiz nav pieejams.