Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

ECTS:3
Kursa vadītājs:Ruta Siliņa
Studiju tips:Pilna laika
Līmenis:1. cikla (Bakalaura)
Mērķauditorija:Informācijas un komunikācijas zinātne
Valoda:Latviešu
Studiju kursa apraksts Pilns apraksts, Pilna laika
Zinātnes nozare:Plašsaziņas līdzekļi un komunikācija

Mērķis

Iepazīstināt studentus ar to, kā digitālā mārketinga iespējas var palīdzēt sasniegt jebkura uzņēmuma mērķus, un ļaut studentiem apgūtās zināšanas pielietot praktiskos semināros.

Priekšzināšanas

Nav.

Rezultāti

Zināšanas

1.Par digitālā mārketinga būtību, principiem, kampaņu izstrādi un sasniegto rezultātu novērtēšanu.

Prasmes

1.Izstrādāt digitālā mārketinga kampaņu, radīt atbilstošu saturu (satura mārketings), izvēlēties un pielietot pareizākās datu vākšanas un rezultātu novērtēšanas metodes un rīkus.

Kompetences

1.Digitālā mārketinga stratēģija un taktika plānošana, realizācija un novērtēšana, spējot piedāvāt piemērotāko saturu (satura mārketings).