Digitālās tehnoloģijas sociālajā darbā (LUSDK_257)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Iepazīties ar palīgtehnoloģiju, komunikācijas līdzekļu un tiešsaites sistēmu daudzveidību, kuras var izmantot sociālais darbinieks pakalpojumu nodrošinājumā.
Izzināt, kā informāciju un komunikāciju tehnoloģijas (ICT) ietekmē indivīdu, ģimenes un kopienas.
Izskaidrot klientiem tehnoloģijas, ko tie izmanto savā ikdienā, lai apmierinātu savas vajadzības.
Priekšzināšanas
Nav nepieciešams.
Rezultāti
• Gūt ieskatu tehnoloģijās un aplikācijās, kas ļauj veikt sociālo darbu tiešsaitē
• Tiešsaites izprašana un vajadzības pēc tehnoloģijām cilvēkiem, kuri izmanto pakalpojumus (klienti/pakalpojumu lietotāji)
• Izpratne par komunikācijas rīkiem un platformām
• Iepazīties ar drošību tiešsaitē
• Zināšanas par to, kā droši dalīties ar atbilstošiem datiem ar kolēģiem
• Pakalpojumu nodrošināšana, izmantojot digitālās tehnoloģijas un tiešsaites platformas
• Rīkoties pakalpojumu lietotāju labākajās interesēs tehnoloģiju izmantošanas gadījumos
• Radīt saturu tiešsaites platformās un sociālos medijos
• Vērtēt informācijas validitāti un uzticamību
• Izmantot informācijas iegūšanas stratēģijas
• Pabeidzot studiju kursu, studējošais varēs izmantot plašu digitālo rīku spektru, lai nodrošinātu sociālā darba intervenci. Studējošais spēs analizēt klientu digitālās vajadzības un atbalstīt to digitālās kompetences.
• Studējošais būs sagatavots ētisku lēmumu pieņemšanai tiešsaites pasaulē.
• Iedrošināt un atbalstīt klientus veikt ikdienas aktivitātes tiešsiatē (piem., nosūtīt ziņas Facebook; pieteikties darbam tiešsaitē; apmaksāt rēķinus aplikācijā; apskatīs, kurās dienās pašvaldībā tiek izvestas tvertnes utt.).
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Sociālais darbs, SD | 5 | Bakalaurs | Obligāts | Daniel Markovič |