Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

ECTS:4
Kursa vadītājs:Romāns Putāns
Studiju tips:Nepilna laika, Pilna laika
Līmenis:1. cikla (Bakalaura)
Mērķauditorija:Tirgzinības un reklāma; Uzņēmējdarbības vadība; Vadībzinātne
Valoda:Latviešu
Studiju kursa apraksts Pilns apraksts, Nepilna laika, Pilna laika
Zinātnes nozare:Ekonomika un uzņēmējdarbība

Mērķis

Sniegt studentiem zināšanas un praktiskās iemaņas, pētniecisko darbu veikšanai.

Priekšzināšanas

Nav nepieciešamas priekšzināšanas.

Rezultāti

Zināšanas

1.Zināšanas par pētīšanas būtību, pētījuma ietvarstruktūru, tās elementiem un to savstarpējās sakarības nepieciešamību.
Izpratne par pētījuma metodēm un to atšķirībām.
Zināšanas par informācijas avotu meklēšanas un strukturēšanas principiem.

Prasmes

1.Spēj izveidot pētījuma ietvaru un korekti definēt tā elementus.
Spēj pamatoti izvēlēties atbilstošu pētniecisko metodi.
Prot pielietot kvantitatīvās un kvalitatīvās pētniecības metodes.

Kompetences

1.Spēj izstrādāt loģisku un strukturētu ekonomiskā pētījuma metodoloģiju socio-ekonomisko procesu analīzei un vadības lēmumu izstrādei.
Spēj identificēt esoša ekonomiskā pētījuma metodoloģijas pilnveidošanas iespējas.

Plānojums

Plānošanas periods:2024. gada rudens semestris
Studiju programmaStudiju semestrisProgrammas līmenisStudiju kursa kategorijaDocētājiGrafiks
Starptautiskais bizness un ilgtspējīga ekonomika11. cikla (Bakalaura)ObligātsDzintra Atstāja, Romāns Putāns, Laura Martinsone-Ozoliņa, Romāns Putāns, Dzintra Atstāja, Evita Grigoroviča, Inta Buša, Santa Bormane, Dzintra Atstāja, Romāns Putāns
Starptautiskais mārketings un reklāma11. cikla (Bakalaura)ObligātsDzintra Atstāja, Romāns Putāns, Laura Martinsone-Ozoliņa, Romāns Putāns, Dzintra Atstāja, Evita Grigoroviča, Inta Buša, Santa Bormane, Dzintra Atstāja, Romāns Putāns