Emocionālā pratība sociālajā darbā (LUSDK_261)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Veidot izpratni par emocionālās pratības nozīmi sociālajā darbā, veicināt emocionālās pratības prasmes sociālā darbinieka kā vadītāja darbā ar klientiem un komandas darbiniekiem, un attīstīt spēju pārvaldīt praktiskā darba emocionālo ietekmi.
Priekšzināšanas
Psiholoģijas pamati, socioloģijas teorijas, sociālā darba teorijas un metodes.
Rezultāti
Apgūstot studiju kursu, students izpratīs emocionālās pratības un noturības nozīmi stresa situācijās sociālā darba praksē darbā ar klientiem un sociālā darba vadībā.
Apgūstot studiju kursu, studējošie spēs apzināties savu emocionālo potenciālu un pielietot paņēmienus emociju pārvaldīšanā, lai veicinātu savu drošumspēju darbā ar dažādām klientu grupām un veicinātu klientu dzīvesspēka (noturības) spējas; pratīs analizēt un pilnveidot individuālās emocionālās pratības prasmes efektīva komunikācijas procesa veicināšanai ar klientiem, komandas darbiniekiem un sociālā darba vadībā.
Apgūstot studiju kursu, studējošie spēs uztvert citu problēmas, izprast otra cilvēka / klienta emocionālās vajadzības, paredzēt un elastīgi atbildēt problēmsituāciju risināšanā; paaugstināt emocionālās pašapzināšanās spēju un sevis izpratni/pašizpratni par savu uzvedību saskarsmes situācijās.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Sociālais darbs, SD | 7 | Bakalaurs | Obligāts | Silva Rupaine, Dagnija Briede |