Ergoterapija pediatrijā (REK_051)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Pilnveidot klīnisko domāšanu pirms klīniskajās studijās, apgūstot ergoterapeita novērtēšanas, iejaukšanās pamatprincipus un metodes pediatrijā.
Priekšzināšanas
Anatomija, Fizioloģija, Ergoterapijas pamati, Novērtēšanas metodoloģija ergoterapijā, Personas un vides mijiedarbība nodarbes veicināšanai, Funkcionēšanas, nespējas un veselības klasifikācija un novērtēšana, Psiholoģijas pamati profesionālajā darbībā
Rezultāti
Iegūs zināšanas par bērnu attīstības dažādiem aspektiem un kontekstiem, spēs raksturot nodarbes bērniem, izklāstīt to attīstību un izskaidrot raksturīgākos ierobežojumus, atpazīs galvenās teorētiskās pieejas ergoterapijā ar bērniem un spēs tās aprakstīt, spēs organizēt nodarbes disfunkcijas novērtējumu bērniem, spēs raksturot ergoterapeita prakses procesu un aprakstīt atsevišķu terapijas metožu pielietojumu bērniem ar nodarbes disfunkciju.
Pratīs novērtēt un izskaidrot bērna funkcionālās spējas, lietot atsevišķus standartizētus ergoterapijas novērtēšanas instrumentus, analizēt bērna nodarbes veikšanas ierobežojumus un resursus, interpretēt novērtēšanas rezultātus un plānot terapiju atbilstoši bērna nodarbes disfunkcijai, demonstrēt atsevišķas terapijas metodes pārraudzībā, dokumentēt ergoterapijas procesu dažādos tā posmos.
Studējošais, izmantojot apgūtās zināšanas un prasmes par ergoterapijas metodēm bērniem, spēs:
• interpretēt un novērtēt rezultātus;
• plānot terapiju atbilstoši bērna disfunkcijai;
• izstrādāt un pielietot uz pierādījumiem balstītu novērtēšanu un terapiju;
• izvērtēt terapijas efektivitāti.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Ergoterapija, RFE | 3 | Bakalaurs | Obligāts | Elza Sebre |
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Ergoterapija, RFE | 4 | Bakalaurs | Obligāts | Ieva Rugina |