Komunikācijas un sabiedrisko attiecību ētika: koncepcijas un aktuālā problemātika (HZK_028)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Veidot teorētiski pamatotu, viengabalainu priekšstatu par galvenajiem profesionālās ētikas pamatprincipiem, vērtībām un normām, to pielietojumu praktiskajā darbībā, attīstīt profesionālās kompetences kritērijiem atbilstošu ētisku attieksmi pret kolēģiem, klientiem, sadarbības partneriem, ierēdniecību.
Priekšzināšanas
Atbilstīgi bakalaura grādam.
Rezultāti
Profesionālās ētikas morālā loģika, profesionālās ētikas pamatprincipi, vērtības un normas, to pielietojums praksē.
Analizēt un vērtēt, lietot morāli korektu argumentāciju savas pozīcijas vai viedokļa pamatošanai, analizēt morālo dilemmu situācijas, rast morāli adekvātu risinājumu gadījumiem no prakses, izmantojot apgūtos profesionālās ētikas teorētiskos pamatus.
Analītiskās un kritiskās domāšanas spējas, prasme orientēties galvenajos profesionālās ētikas jautājumos.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Komunikācija un mediju studijas, KMM | 2 | Maģistrs | Obligāts |