.
Komunikācijas, valodas un runas attīstība, agrīna attīstības novērtēšana (REK_264)
Īsumā par studiju kursu
Struktūrvienība: Rehabilitācijas katedra
Kredītpunkti / ECTS:2.67 / 4
Kursa vadītājs:Ilze Klatenberga
Studiju tips:Pilna laika
Līmenis:1. cikla (Bakalaura)
Mērķauditorija:Rehabilitācija
Valoda:Latviešu
Zinātnes nozare:Klīniskā medicīna
Mērķis
Iegūt zināšanas un praktiskas iemaņas par komunikācijas un valodas attīstību un agrīnu attīstības novērtēšanu.
Priekšzināšanas
Pedagoģija, didaktika, latviešu valodas fonētika un fonoloģija.
Rezultāti
Zināšanas
Iegūs zināšanas par valodas attīstību ontoģenēzē, ekspresīvās un impresīvās valodas attīstību, Minhenes funkcionālās diagnostikas testu, Beilija testu, korekcijas darbu ar priekšlaikus dzimušiem bērniem.
Prasmes
Spēs novērtēt 0-4 gadus vecu bērnu komunikācijas, runas un valodas attīstību, pratīs apkopot būtisko informāciju par bērnu funkcionālajām spējām un faktoriem, kuri tās ietekmē, spēs pielietot terapijā rotaļdarbības paņēmienus komunikācijas, runas un valodas attīstīšanai.
Kompetences
Spēs savākt anamnēzi, identificēt komunikācijas, runas un valodas traucējumus, sniegt rekomendācijas.
Plānojums
Plānošanas periods:2024. gada rudens semestris
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Audiologopēdija, RFA | 3 | Bakalaurs | Obligāts | Terēze Gulmane |
Plānošanas periods:2025. gada pavasara semestris
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Audiologopēdija, RFA | 4 | Bakalaurs | Obligāts | Ilze Klatenberga |