Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

Struktūrvienība: Rehabilitācijas katedra
Kredītpunkti / ECTS:2.67 / 4
Kursa vadītājs:Ilze Klatenberga
Studiju tips:Pilna laika
Līmenis:1. cikla (Bakalaura)
Mērķauditorija:Rehabilitācija
Valoda:Latviešu
Zinātnes nozare:Klīniskā medicīna

Mērķis

Iegūt zināšanas un praktiskas iemaņas par komunikācijas un valodas attīstību un agrīnu attīstības novērtēšanu.

Priekšzināšanas

Pedagoģija, didaktika, latviešu valodas fonētika un fonoloģija.

Rezultāti

Zināšanas

Iegūs zināšanas par valodas attīstību ontoģenēzē, ekspresīvās un impresīvās valodas attīstību, Minhenes funkcionālās diagnostikas testu, Beilija testu, korekcijas darbu ar priekšlaikus dzimušiem bērniem.

Prasmes

Spēs novērtēt 0-4 gadus vecu bērnu komunikācijas, runas un valodas attīstību, pratīs apkopot būtisko informāciju par bērnu funkcionālajām spējām un faktoriem, kuri tās ietekmē, spēs pielietot terapijā rotaļdarbības paņēmienus komunikācijas, runas un valodas attīstīšanai.

Kompetences

Spēs savākt anamnēzi, identificēt komunikācijas, runas un valodas traucējumus, sniegt rekomendācijas.

Plānojums

Plānošanas periods:2024. gada rudens semestris
Studiju programmaStudiju semestrisProgrammas līmenisStudiju kursa kategorijaDocētājiGrafiks
Audiologopēdija, RFA3BakalaursObligātsTerēze Gulmane
Plānošanas periods:2025. gada pavasara semestris
Studiju programmaStudiju semestrisProgrammas līmenisStudiju kursa kategorijaDocētājiGrafiks
Audiologopēdija, RFA4BakalaursObligātsIlze Klatenberga