Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

ECTS:3
Kursa vadītājs:Ivans Jānis Mihailovs
Studiju tips:Pilna laika
Līmenis:2. cikla (Maģistra)
Mērķauditorija:Komunikācijas zinātne
Valoda:Latviešu
Studiju kursa apraksts Pilns apraksts, Pilna laika
Zinātnes nozare:Plašsaziņas līdzekļi un komunikācija

Mērķis

Attīstīt izpratni par stratēģiskas pieejas nepieciešamību, sniegt ieskatu stratēģisko jautājumu vadībā, stratēģiju plānošanā un īstenošanā.

Priekšzināšanas

Komunikācijas pamati.

Rezultāti

Zināšanas

1.Studējošie zina un padziļināti izprot globālās un korporatīvās stratēģijas būtību, veidus, mūsdienu pieejas un metodes globālās un korporatīvās stratēģijas izveidei.

Prasmes

1.Ievērojot teorētiskās atziņas, studējošie radoši un kritiski analizē korporatīvo un globālo stratēģiju, skaidro tās nozīmi notikuma īstenošanā vai uzņēmuma darbībā.

Kompetences

1.Studējošie analizē, pamato un izstrādā stratēģiju izvēlētam uzņēmumam vai notikumam, apliecinot pētniecības spējas un izpratni, tostarp starpdisciplināri, par mūsdienu norisēm.