.
Korporatīvā un globālā stratēģija (KSK_133)
Īsumā par studiju kursu
Struktūrvienība: Sociālo zinātņu fakultāte
Kredītpunkti / ECTS:2 / 3
Kursa vadītājs:Ivans Jānis Mihailovs
Studiju tips:Pilna laika
Līmenis:2. cikla (Maģistra)
Mērķauditorija:Komunikācijas zinātne
Valoda:Latviešu
Zinātnes nozare:Komunikācijas zinātne
Mērķis
Attīstīt izpratni par stratēģiskas pieejas nepieciešamību, sniegt ieskatu stratēģisko jautājumu vadībā, stratēģiju plānošanā un īstenošanā.
Priekšzināšanas
Komunikācijas pamati.
Rezultāti
Zināšanas
Studējošie zina un padziļināti izprot globālās un korporatīvās stratēģijas būtību, veidus, mūsdienu pieejas un metodes globālās un korporatīvās stratēģijas izveidei.
Prasmes
Ievērojot teorētiskās atziņas, studējošie radoši un kritiski analizē korporatīvo un globālo stratēģiju, skaidro tās nozīmi notikuma īstenošanā vai uzņēmuma darbībā.
Kompetences
Studējošie analizē, pamato un izstrādā stratēģiju izvēlētam uzņēmumam vai notikumam, apliecinot pētniecības spējas un izpratni, tostarp starpdisciplināri, par mūsdienu norisēm.
Plānojums
Plānošanas periods:2025. gada pavasara semestris
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Stratēģiskā un sabiedrisko attiecību vadība, SSAM | 2 | Maģistrs | Obligāts |