Mācīšana un mācīšanās dažādības kontekstā (LSPA_165)
Īsumā par studiju kursu
Rezultāti
1.1. Iekļaujošas, bērncentrētas, drošas, ergonomiskas un attīstošas Studiju vides veidošanas likumsakarības.
2. Studiju procesa plānošana, īstenošana un bērnu snieguma vērtēšana.
3. Pedagoģijas vēstures un zinātnes aktualitātes un jaunākie pētījumi izglītībā.
1.4. Noteikt aktuālus izglītības problēmu cēloņus ikdienas darbā un plānot mērķtiecīgu to risinājumu.
5. Paust konstruktīvu attieksmi, diskutēt par pedagoģiskās darbības ieguldījumu bērnu dzīves kvalitātes uzturēšanā, demonstrējot sadarbības un komunikācijas prasmes.
1.6. Identificēt bērnu individuālās vajadzības un izvirzīt konkrētus sasniedzamos mācīšanās mērķus, definēt sasniedzamos rezultātus, izvēlēties Studiju metodes un plānot starpdisciplināru, individualizētu un personalizētu Studiju procesu.
7. Veidot skaidrus snieguma un izaugsmes vērtēšanas kritērijus un pārbaudes veidus.
8. Analizēt mācīšanās rezultātus un sekot bērna izaugsmei, identificēt mācīšanās snieguma uzlabošanai nepieciešamos atbalsta pasākumus.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Sporta un izglītības speciālists (sporta veida treneris) | 1 | Īsā cikla (Pirmā līmeņa) | Obligāts | Katrīna Volgemute | |
Sporta un izglītības speciālists (pielāgoto fizisko aktivitāšu speciālists izglītībā) | 1 | Īsā cikla (Pirmā līmeņa) | Obligāts | Katrīna Volgemute | |
Sporta un izglītības speciālists (pirmsskolas sporta skolotājs) | 1 | Īsā cikla (Pirmā līmeņa) | Obligāts | Katrīna Volgemute |