Mācīšanas norādījumi pielāgotās fiziskās aktivitātēs (LSPA_154)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Nodrošināt individuāli piemērotākās Studiju metodes ik vienam audzēknim.
Sniegt pamatzināšanas par mācīšanās norādījumu sniegšanas hierarhiju.
Priekšzināšanas
Apgūti studiju kursi: Pedagoga profesionālās prasmes, Mācīšana un mācīšanās dažādības kontekstā, Izglītības psiholoģija pedagogiem, Cilvēka anatomija, Pedagoģiskie pamati pielāgotās fiziskās aktivitātēs, Studentcentrēta pieeja pielāgotās fiziskās aktivitātēs, Novērtēšanas metodes pielāgotās fiziskās aktivitātēs, Pielāgoto fizisko aktivitāšu programmu saturs un/vai Pielāgotās fiziskās aktivitātes audzēkņiem ar intelektuāliem attīstības traucējumiem, PFA audzēkņiem ar sensoriem attīstības traucējumiem, PFA audzēkņiem ar uzvedības, mācīšanās traucējumiem un autismu.
Rezultāti
1. Demonstrēt vispusīgas un sporta nozarei raksturīgās zināšanas par norādījumu sniegšanas hierarhiju, par mazāk ierobežojošas hierarhijas (LRE) līmeņiem.
2. Par fizisko un kustību spēju veicinošām norādījumu stratēģijām.
3. Verbālas vai neverbālas norādes, par žestu izmantošanu, par tiešu un netiešu norādījumu sniegšanu, par norādījumu modelēšanu.
4. Demonstrē prasmes par daļēju fizisku norādījumu sniegšanu, par pilnu fizisku/manuālu norādījumu sniegšanu, par pāra palīgu instrukciju izmantošanu, par sadarbības metodēm sporta un veselības stundā.
5. Apgūst kompetences par fizisko un kustību spēju veicinošām norādījumu stratēģijām, noteikt zināšanas praktiskajā darbībā – sastādot PFA nodarbības konspektus skolas sporta un veselības stundām u.c.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Sporta un izglītības speciālists (pielāgoto fizisko aktivitāšu speciālists izglītībā), PVAS | 3 | Pirmais līmenis | Ierobežota izvēle |