Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

ECTS:5
Kursa vadītājs:Olga Veilande
Studiju tips:Nepilna laika, Pilna laika
Līmenis:1. cikla (Bakalaura)
Mērķauditorija:Tirgzinības un reklāma
Valoda:Latviešu
Studiju kursa apraksts Pilns apraksts, Nepilna laika, Pilna laika
Zinātnes nozare:Ekonomika un uzņēmējdarbība; Mikroekonomika

Mērķis

Sniegt studentiem pārskatu par mikroekonomikas teoriju, saistot to ar šīs teorijas praktiskās pielietošanas iespējām, izvērtējot alternatīvas un pieņemot pamatotus lēmumus ekonomikā. Šāda pieeja palīdz studentiem labāk izprast ne tikai mikroekonomikas teorijas nozīmi, bet arī rosina paredzēt gan savas, gan pārējo ekonomikas subjektu rīcības sekas, kritiski izvērtējot pieņemtos lēmumus dažādās sabiedrības ekonomiskās dzīves situācijās.

Priekšzināšanas

Zināšanas ekonomikas pamatos vidusskolas līmenī, matemātikā.

Rezultāti

Zināšanas

1.Studiju kursa apguves rezultātā studējošie spēj uzskaitīt tirgus sistēmas funkcionēšanas likumsakarības, identificēt tirgus nepilnības, definēt valsts lomu ekonomikā, kā arī atrast ražotāja un patērētāja rīcības motivāciju konkurences un resursu ierobežotības apstākļos.

Prasmes

1.Studiju kursa apguves rezultātā studējošie pratīs izskaidrot tirgus sistēmas funkcionēšanas likumsakarības, pētīt ierobežoto resursu izmantošanas alternatīvas.

Kompetences

1.Studējošie spēs klasificēt kopas, veikt matricu ekonomisko interpretāciju, izskaidrot funkciju pētīšanas algoritmu, definēt finanšu matemātikas jēdzienus.

Plānojums

Plānošanas periods:2024. gada rudens semestris
Studiju programmaStudiju semestrisProgrammas līmenisStudiju kursa kategorijaDocētājiGrafiks
Starptautiskais bizness un ilgtspējīga ekonomika11. cikla (Bakalaura)ObligātsIeva Bruksle
Starptautiskais mārketings un reklāma11. cikla (Bakalaura)ObligātsIeva Bruksle