Pārdošanas vadīšana un darījumu pārrunas (SZF_078)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Kursa mērķis ir veidot izpratni par pārdošanas funkcijas vadību uzņēmumos, kā arī darījumu pārrunu teorijā definētiem konceptiem, stratēģijām, vienlaikus arī attīstīt pārdošanas un darījumu pārrunu vešanas prasmes, mērķu sasniegšanai uzņēmējdarbībā. Studējošie tiks iepazīstināti ar pārdošanas un darījumu pārrunu procesa posmiem, sagaidāmajiem rezultātiem un rezultātus ietekmējošiem faktoriem. Iepazīstot uzņēmējdarbībai raksturīgos izaicinājumus pārdošanas vadībā un darījumu pārrunu vešanā, studējošie gūs ieskatu pārdošanas plānošanā un darījumu pārrunu vešanā. Mērķa sasniegšanai kursa saturs ir veidots, balstoties uz multidisciplināru pieeju, kas iekļauj vadībzinātņu, uzņēmējdarbības, tiesību zinātņu un psiholoģijas perspektīvas attiecībā uz pārdošanu un darījumu pārrunu vešanu.
Priekšzināšanas
Nav nepieciešamas.
Rezultāti
Izpratne par pārdošanas vadību uzņēmumos, kā arī darījumu pārrunu teorijā definētiem konceptiem un stratēģijām. Zināšanas par pārdošanas un darījumu pārrunu procesa posmiem, sagaidāmajiem rezultātiem un rezultātus ietekmējošiem faktoriem. Spēja pastāvīgi izvērtēt pārdošanas un darījumu pārrunu ētikas jautājumu pamatojumu. Izpratne par psiholoģiskajiem aspektiem pārdošanā un darījumu pārrunu vešanā, kā arī pārliecināšanu un argumentēšanu.
Pārdošanas funkcijas uzņēmumā plānošana un organizēšana, klientu vajadzību izzināšana un attiecību veidošana pārdošanā, pārdošanas piedāvājuma sagatavošana un prezentēšana. Spēs plānot darījumu pārrunas, stratēģijas izstrādi, tai skaitā mērķu izvirzīšana, interešu apzināšana, alternatīvu identificēšana, darba kārtības jautājumu izvirzīšana. Darījumu pārrunu vadīšana, diskusijas veidošana, strupceļu pārvarēšana. Emociju vadīšana darījumu pārrunās, kontakta veidošana darījumu pārrunās. Darījuma noslēgšana, rezultātu fiksēšana. Pašrefleksijas ieraduma veidošana, turpmākai darījumu pārrunu prasmju uzlabošanai.
Spēj efektīvi pārstāvēt savas (vai uzņēmuma) intereses, tai skaitā noteikt produkta/pakalpojuma vērtību un priekšrocības. Spēj orientēties darījumu pārrunu procesa fāzēs un vadīt darījumu pārrunas. Spēj koncentrēties uz savām (uzņēmuma) interesēm darījumu pārrunās.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Starptautiskais mārketings un reklāma, MR | 5 | Bakalaurs | Ierobežota izvēle | Līga Sileniece |