.
Patērētājs un pārtikas mārketings (LBTU_005)
Īsumā par studiju kursu
Struktūrvienība: Veselības un sporta zinātņu fakultāte
Kredītpunkti / ECTS:2 / 3
Kursa vadītājs:Lolita Vija Neimane
Līmenis:2. cikla (Maģistra)
Studiju kursa aprakstsPilns apraksts
Zinātnes nozare:Klīniskā medicīna; Uzturzinātne
Rezultāti
Zināšanas
Demonstrē izpratni par mārketinga būtību un nozīmi pārtikas produktu pārdošanas veicināšanā, tostarp obligātās pārtikas informācijas sniegšanu patērētājiem, atbilstoši ES likumdošanas prasībām.
Prasmes
1. Izmanto teoriju, metodes un problēmu risināšanas prasmes, lai izstrādātu pārtikas pārdošanas stratēģiju, izmantojot dažādas mārketinga aktivitātes, kas saistīti ar pārtikas produktu virzīšanu tirgū.
2 .Argumentēti izskaidro un diskutē par pārtikas produktu atšķirībām un mārketinga jautājumiem atbilstoši produktam un mērķauditorijai.
Kompetences
Patstāvīgi formulē un kritiski analizē pārtikas produktu pārdošanas problēmas, integrē dažādu zinātņu nozaru un apakšnozaru zināšanas un dod ieguldījumu informācijas sniegšanai patērētājam produkta noieta veicināšanai.
Plānojums
Kursa plāns patreiz nav pieejams.