Pedagoģija veselības aprūpē (MDAK_101)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Sniegt zināšanas par mācīšanas-mācīšanās procesiem veselības aprūpē; veicināt šo zināšanu integrēšanu praktiskā darbā klientu/pacientu, grupu, citu veselības un sociālās aprūpes komandas dalībnieku un sabiedrības efektīvā izglītošanā.
Priekšzināšanas
Medicīnas ētika, veselības jēdziens un koncepcija, pierādījumos balstīta aprūpe, starppersonu saskarsme māsas/vecmātes praksē, aprūpes filosofija un procesa modelis, propedeitika un fizioloģija.
Rezultāti
Studiju kursa apguves rezultātā studējošie iegūs zināšanas par mācīšanas-mācīšanās procesiem veselības aprūpē; veicinās šo zināšanu integrēšanu praktiskā darbā klientu / pacientu, grupu, citu veselības un sociālās aprūpes komandas dalībnieku un sabiedrības izglītošanā, nepārtraukti pilnveidojot savas zināšanas un prasmes.
Pratīs novērtēt pedagoģisko situāciju aprūpes darbā un efektīvi plānot, realizēt un izvērtēt izglītošanu indivīdiem / grupām, atbilstoši viņu veselības un kultūras situācijai.
Spēs veikt indivīdu / grupu izglītošanu.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Māszinības, MZFz | 2 | Bakalaurs | Obligāts | Diāna Platace, Ilona Zariņa, Gunta Bēta | |
Māszinības, LFMZFbz | 2 | Bakalaurs | Obligāts | Diāna Platace, Ilona Zariņa, Gunta Bēta | |
Vecmāte, MZFVb | 3 | Bakalaurs | Obligāts | Diāna Platace, Ilona Zariņa, Gunta Bēta |
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Māszinības, MZF | 2 | Bakalaurs | Obligāts | Ilona Zariņa, Gunta Bēta, Diāna Platace | |
Māszinības, LFMZFb | 2 | Bakalaurs | Obligāts | Ilona Zariņa, Gunta Bēta, Diāna Platace |