Pētniecības metodes (MDAK_105)
Īsumā par studiju kursu
Rezultāti
1.• Spēs atpazīt un aprakstīt pētniecības nozīmi veselības aprūpē.
• Spēs nosaukt un aprakstīt pētniecības principus, ētiskos aspektus un regulējošos normatīvos aktus.
• Spēs aprakstīt pētījuma dizaina veidus un pētnieciskā darba ciklu.
• Spēs aprakstīt pētījuma problēmu, aktualitāti un pētniecības pamatprincipus.
1.• Spēs īstenot uz pierādījumiem balstītu aprūpi.
• Lietos pētniecības metodoloģiju un terminoloģiju.
• Pielietos māszinību teorijas un jēdzienus pētniecībā.
• Spēs iesaistīties un līdzdarboties pētījumos.
• Iesaistīsies un līdzdarbosies projektos saistībā ar veselības aprūpi un sociālo labklājības jomu, to izstrādes un norises pamatprincipos.
1.• Spēj īstenot pierādījumos balstītu aprūpi, izmantojot pētniecības metodoloģiju un terminoloģiju.
• Spēj piedalīties un realizēt veselības aprūpes un sociālās labklājības jomas pētījumus un projektus savas kompetences ietvaros.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Māszinības | 6 | 1. cikla (Bakalaura) | Obligāts | Olga Juhņeviča, Agita Melbārde-Kelmere, Daiga Spila, Līga Ēriksone, Rita Konstante, Daiga Šļahota | |
Māszinības | 6 | 1. cikla (Bakalaura) | Obligāts | Olga Juhņeviča, Agita Melbārde-Kelmere, Daiga Spila, Līga Ēriksone, Rita Konstante, Daiga Šļahota |
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Vecmāte | 7 | 1. cikla (Bakalaura) | Obligāts | Olga Juhņeviča, Agita Melbārde-Kelmere, Daiga Spila, Līga Ēriksone, Rita Konstante, Daiga Šļahota |