Reklāmas fotogrāfija (KSK_026)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Veicināt studējošo profesionālās kompetences pilnveidi, kuru raksturo prasmes autonomi izvērtēt, kritiski diskutēt un konstruēt reklāmas fotogrāfijas, apzinoties reklāmas fotogrāfijas vēsturisko attīstību un laikmetīgo dažādību.
Priekšzināšanas
Nav nepieciešamas.
Rezultāti
Studējošie iepazīst, izvērtē un apliecina zināšanas par reklāmas fotogrāfijas vēstījumu konstruēto būtību un to pielietojuma likumsakarībām.
Studējošie apliecina savu izpratni par reklāmas fotogrāfijas mijiedarbīgajām saiknēm ar urbāno pilsētainavu, sociālo vidi, drukātajiem un digitālajiem medijiem, analītiski aprakstot un radoši konstruējot informāciju.
Studējošie plāno reklāmas fotogrāfijas projektu.
Studējošie identificē un klasificē dažādu komerciālo attēlu radīšanas iemeslus un mehānismus.
Studējošie profesionāli īsteno savu reklāmas projektu fotogrāfijā, apliecinot savu izpratni par laikmetīgajām tendencēm reklāmas nozarē.
Studējošie autonomi ģenerē idejas reklāmas vajadzībām un praktiski īsteno reklāmas projekta konceptuālo un praktisko daļu.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Fotogrāfija, FON | 6 | Bakalaurs | Ierobežota izvēle | Alnis Stakle | |
Fotogrāfija, FO | 4 | Bakalaurs | Ierobežota izvēle | ||
Multimediju komunikācija, MKN | 6 | Bakalaurs | Ierobežota izvēle | Alnis Stakle |