Reklāmas psiholoģiskie un ētiskie aspekti (SZF_093)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Veidot izpratni par psiholoģijas nozīmi reklāmdarbībā, par iespējamiem efektiem, ko uzņēmējdarbībā var gūt ar reklāmas palīdzību, ievērojot cilvēku uztveres specifiku, sabiedrības un biznesa kultūras īpatnības, socializāciju u.c. aspektus, par psiholoģiskās iedarbības līdzekļiem un motīviem, kuru izmantošana pastiprina reklāmas veidošanas un izplatīšanas efektivitāti, kā arī par reklāmas devēju un veidotāju atbildību sabiedrības priekšā.
Priekšzināšanas
Nepieciešamas zināšanas mārketinga komunikācijas metodēs, reklāmas vadībā.
Rezultāti
Studiju kursa apguves rezultātā iegūst zināšanas par reklāmas ietekmi uz cilvēku, par tās ētiskajiem un psiholoģiskajiem aspektiem.
Studiju kursa apguves rezultātā studenti pratīs izvērtēt, vai konkrētā reklāma atbilst profesionālās ētikas principiem, kādā mērā tā psiholoģiski iedarbosies uz sabiedrību.
Spēja plānot un organizēt reklāmas pētījumus.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Sabiedriskās attiecības, SA | 5 | Bakalaurs | Ierobežota izvēle | Renāte Cāne | |
Starptautiskais mārketings un reklāma, MR | 5 | Bakalaurs | Ierobežota izvēle | Renāte Cāne |