Sabiedrisko attiecību menedžmenta modeļi (KSK_252)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Kurss veidots, lai iepazīstinātu studentus ar teorētisko bāzi, kas skar sabiedrisko attiecību vadību, izprotot to kā procesu un apzinātu tā iespējamās problēmas, kā arī, lai sniegtu praktiskas iemaņas šī procesa vadībā.
Priekšzināšanas
Vispārīgas zināšanas par komunikāciju.
Rezultāti
Zināšanas par sabiedrisko attiecību būtību, vietu un lomu organizācijas menedžmenta sistēmā. Pēc kursa apguves pārzinās menedžmenta stratēģijas, spēs plānot sabiedriskās attiecības un veidot veiksmīgu komunikācijas mijiedarbību.
Veidot proaktīvu pieeju sabiedrisko attiecību stratēģiskajā organizēšanā, reaģējošu komunikāciju reputācijas veidošanā, plānot un īstenot sabiedrisko attiecību kampaņas un nozarei raksturīgus pētījumus.
Par sabiedrisko attiecību kā vienu no vadības instrumentiem, to dažādām darbības jomām, tendencēm un instrumentārijiem, atbilstoši nozares specifikai un ētikas vadlīnijām.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Stratēģiskā un sabiedrisko attiecību vadība, SSAM | 1 | Maģistrs | Obligāts | Ruta Siliņa |