Speciālā pedagoģija bērniem ar funkciju (redzes, dzirdes) traucējumiem (REK_016)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Nodrošināt teorētiskās bāzes un praktisko iemaņu apguvi. Rosināt studentu interesi par bērnu ar speciālajām vajadzībām (redzes un dzirdes traucējumiem) sociālo un pedagoģisko integrāciju. Speciālie palīglīdzekļi mācību procesā.
Priekšzināšanas
Vispārīgā pedagoģija, didaktika, speciālā pedagoģija un attīstības psiholoģija.
Rezultāti
Studiju kursa apguves rezultātā students iegūst pamatzināšanas un kompetenci par bērnu ar redzes / dzirdes traucējumiem izglītības procesa norisi, specifiku un metodēm.
Studiju kursa apguves rezultātā students pratīs organizēt korekcijas darbu bērniem ar funkciju traucējumiem, pielietojot atbilstošas attīstošas un atbalstošas metodes.
Veiksmīgas studiju kursa apguves rezultātā studenti spēs praktiski izmantot iegūtās zināšanas un prasmes bērnu ar funkciju traucējumiem runas un valodas traucējumu novērtēšanā un korekcijas darbā.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Audiologopēdija, RFA | 3 | Bakalaurs | Obligāts | Ilze Klatenberga, Andžella Gintere |