Sporta un fitnesa tirgzinības (LSPA_060)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Dot iespēju apgūt teorētiskas zināšanas un attīstīt praktiskas iemaņas sporta un fitnesa tirgzinībā, lai spētu vadīt sporta un fitnesa organizācijas mārketingu.
Priekšzināšanas
Apgūti studiju kursi – vadības teorija, komercdarbības pamati.
Rezultāti
Pārzinās un spēs pielietot:
1. Mārketinga būtība un tā pamatelementi – prece, cena, vieta. virzīšana tirgū.
2. Sporta un fitnesa mārketinga specifika.
3. Tirgus uzvedība un patērētāja lēmuma pieņemšanas process.
4. Noteikt sporta/ fitnesa produktu un nepieciešamās darbības tā virzīšanai tirgū.
5. Izstrādāt sporta/ fitnesa produkta mārketinga plānu.
6. Identificēt un vērtēt sporta mārketinga aktivitātes
7. Analizēt sporta organizāciju/ fitnesa klubu mārketinga konceptus.
8. Noteikt patērētāju uzvedību sporta un fitnesa mārketinga tirgū.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Sporta zinātne, SpZNn | 5 | Bakalaurs | Ierobežota izvēle | Aleksandra Ķeizāne, Signe Luika, Maksims Raspopovs |
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Sporta zinātne, SpZ | 6 | Bakalaurs | Ierobežota izvēle | Signe Luika |