Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

Struktūrvienība: Latvijas Sporta pedagoģijas akadēmija
ECTS:2
Kursa vadītājs:Aleksandra Ķeizāne
Studiju tips:Nepilna laika, Pilna laika
Līmenis:1. cikla (Bakalaura)
Mērķauditorija:Sporta treneris
Valoda:Latviešu
Studiju kursa apraksts Pilns apraksts, Nepilna laika, Pilna laika
Zinātnes nozare:Veselības un sporta zinātnes

Mērķis

Dot iespēju apgūt teorētiskas zināšanas un attīstīt praktiskas iemaņas sporta un fitnesa tirgzinībā, lai spētu vadīt sporta un fitnesa organizācijas mārketingu.

Priekšzināšanas

Apgūti studiju kursi – vadības teorija, komercdarbības pamati.

Rezultāti

Zināšanas

1.Pārzinās un spēs pielietot:
1. Mārketinga būtība un tā pamatelementi – prece, cena, vieta. virzīšana tirgū.
2. Sporta un fitnesa mārketinga specifika.
3. Tirgus uzvedība un patērētāja lēmuma pieņemšanas process.

Prasmes

1.4. Noteikt sporta/ fitnesa produktu un nepieciešamās darbības tā virzīšanai tirgū.
5. Izstrādāt sporta/ fitnesa produkta mārketinga plānu.

Kompetences

1.6. Identificēt un vērtēt sporta mārketinga aktivitātes
7. Analizēt sporta organizāciju/ fitnesa klubu mārketinga konceptus.
8. Noteikt patērētāju uzvedību sporta un fitnesa mārketinga tirgū.

Plānojums

Plānošanas periods:2024. gada rudens semestris
Studiju programmaStudiju semestrisProgrammas līmenisStudiju kursa kategorijaDocētājiGrafiks
Sporta zinātne 51. cikla (Bakalaura)Ierobežota izvēleMaksims Raspopovs, Aleksandra Ķeizāne
Plānošanas periods:2025. gada pavasara semestris
Studiju programmaStudiju semestrisProgrammas līmenisStudiju kursa kategorijaDocētājiGrafiks
Sporta zinātne61. cikla (Bakalaura)Ierobežota izvēleMaksims Raspopovs, Aleksandra Ķeizāne