Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

ECTS:3
Kursa vadītājs:Santa Bormane
Studiju tips:Nepilna laika, Pilna laika
Līmenis:2. cikla (Maģistra)
Mērķauditorija:Tirgzinības un reklāma; Uzņēmējdarbības vadība; Vadībzinātne
Valoda:Latviešu
Studiju kursa apraksts Pilns apraksts, Nepilna laika, Pilna laika
Zinātnes nozare:-

Mērķis

Sniegt priekšstatu par reklāmas vietu integrētā mārketinga komunikācijā globālā tirgus kontekstā, iekļaujot starptautiskās reklāmas stratēģiju teorētiskos un praktiskos jautājumus. Reklāmas starptautiskā perspektīva iekļauj reklāmas kā mārketinga komunikācijas instrumenta izpratni, tās lomu un uzdevumus tirgvedībā.

Priekšzināšanas

Mārketingā, starptautiskajā mārketingā, e-mārketinga stratēģijās, vadības teorijā.

Rezultāti

Zināšanas

1.Studiju kursa apguves rezultātā studējošais iegūst zināšanas par reklāmas un starptautiskās reklāmas lomu tirgvedībā, starptautiskās reklāmas kā mārketinga komunikācijas instrumenta teorētiskos un praktiskos aspektus.

Prasmes

1.Pratīs noteikt reklāmas veidus mārketinga stratēģijas izstrādē, spēs izvērtēt reklāmas kampaņas un to sniegtās priekšrocības.

Kompetences

1.Spēs organizēt reklāmas procesu uzņēmumā, kā arī izstrādāt mārketinga stratēģiju.