Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

ECTS:5
Kursa vadītājs:Kristīne Blumfelde-Rutka
Studiju tips:Nepilna laika, Pilna laika
Līmenis:1. cikla (Bakalaura)
Mērķauditorija:Tirgzinības un reklāma
Valoda:Latviešu
Studiju kursa apraksts Pilns apraksts, Nepilna laika, Pilna laika
Zinātnes nozare:-

Mērķis

Veidot izpratni par zīmola jēdziena un zīmolvedības būtību, apskatot to kā aktivitāšu un procesu kopumu mūsdienu starptautiskā biznesa vidē. Izpētīt zīmola vērtības, asociāciju un konkurētspējas veidošanos un to ietekmējošos faktorus.

Priekšzināšanas

Zināšanas par komunikācijas un mārketinga procesu, tā elementiem un elementu savstarpējo mijiedarbību; zināšanas un iemaņas komunikācijas un mārketinga plānošanā; prasmes veikt sociālo zinātņu jomai atbilstošus pētījumus.

Rezultāti

Zināšanas

1.Apkopo zināšanas par zīmola ietekmi uz uzņēmuma konkurētspēju tirgū un mārketinga un reklāmas jomas veiksmīgu attīstību.

Prasmes

1.Spēj novērtēt zīmola ietekmi uz pircēju rīcību tirgū, to ietekmējošos faktorus dažādās produktu kategorijās.

Kompetences

1.Izprot zīmola veidošanas specifiku, tā vizuālo identitāti, elementus un asociācijas.

Plānojums

Plānošanas periods:2024. gada rudens semestris
Studiju programmaStudiju semestrisProgrammas līmenisStudiju kursa kategorijaDocētājiGrafiks
Starptautiskais mārketings un reklāma51. cikla (Bakalaura)Ierobežota izvēleKristīne Blumfelde-Rutka
Sabiedriskās attiecības51. cikla (Bakalaura)Ierobežota izvēleKristīne Blumfelde-Rutka