Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

ECTS:3
Kursa vadītājs:Marta Herca
Studiju tips:Nepilna laika, Pilna laika
Līmenis:1. cikla (Bakalaura)
Mērķauditorija:Informācijas un komunikācijas zinātne
Valoda:Latviešu
Studiju kursa apraksts Pilns apraksts, Nepilna laika, Pilna laika
Zinātnes nozare:Komunikācijas teorija; Plašsaziņas līdzekļi un komunikācija

Mērķis

Sabiedrisko attiecību studentiem kursa laikā ir uzdevums izpētīt un novērtēt Studentu medija "Skaļāk" lapas un sociālo tīklu kontu performanci, veikt studentu aptauju par lietošanas paradumiem un noskaidrot satura preferences, izpētīt citu mediju kampaņas; balstoties uz iegūtajiem datiem un zināšanām, izveidot sociālo tīklu kampaņu, lai piesaistītu jaunus lietotājus un paaugstinātu lietotāju sesiju kvalitāti.

Priekšzināšanas

Apgūts kurss "Ievads studijās un specialitātē"

Rezultāti

Zināšanas

1.Pēc kursa apguves studējošais pārzinās interneta medija sabiedrisko attiecību nodaļas darba specifiku.

Prasmes

1.Spēja plānot, organizēt sabiedrisko attiecību pasākumus kāda konkrēta produkta vai visa medija vajadzībām.

Kompetences

1.Spēj profesionālā valodā veikt saturisku un tehnisku sabiedrisko attiecību aktivitāšu analīzi.

Plānojums

Plānošanas periods:2025. gada pavasara semestris
Studiju programmaStudiju semestrisProgrammas līmenisStudiju kursa kategorijaDocētājiGrafiks
Multimediju komunikācija41. cikla (Bakalaura)Ierobežota izvēleMarta Herca
Plānošanas periods:2024. gada rudens semestris
Studiju programmaStudiju semestrisProgrammas līmenisStudiju kursa kategorijaDocētājiGrafiks
Multimediju komunikācija51. cikla (Bakalaura)Ierobežota izvēleMarta Herca